USA
El_gringo,
9 okt. 2024
Updaterad av El_gringo
för 3 veckor sedan
Hej.
Bokade en USA-resa med SAS igår. När jag bokade via deras hemsida efterfrågades inga passuppgifter märkligt nog? Läser man på deras sida så efterfrågas API vid resa till USA dvs passuppgifter samt ankomstadress.
Jag letade rätt ordentligt men fann inte åt nånstans jag kunde fylla dess ...
Thailand
Ales,
28 sep. 2016
Updaterad av Backpackerabbe
för 7 år sedan
Hej alla,
Bokade resa i våras till Thailand, och fick nu veta att jag är gravid. Vågar man åka med tanke på Zikavirus? Läste att storbritannien avråder resa men Sverige håller en låg profil..
Vad säger ni andra?
Är i så fall gravid i 18 vid avresa... ... Backpackerabbe: Usch fy fan, beklagar :( ...
USA
Tessanjo,
5 mars 2013
Updaterad av Peter_o
för 11 år sedan
Vi (5 st) har bokat biljetter till Kanada från Stockholm via Chicago hos Flygpooolen och ska åka i sommar !
Man skriver in sin profil på deras hemsida med bara för och efternamn som det står och sedan väljer man bara dessa namn när man bokar biljetten, jag såg ingenstans att man skulle ha med ...
USA
Thornadoman,
15 feb. 2010
Updaterad av Annawilma
för 14 år sedan
Hej !!
Jag bokade biljett till New York från Linköping via Amsterdam hos Mr Jet och ska åka den 26:e feb och vara där i 3 veckor..
Man skriver in sin profil på deras hemsida med bara för och efternamn som det står och sedan väljer man bara dessa namn när man bokar biljetten, jag såg ...
Updaterad av Louise189
för 14 år sedan
Hej, detta inlägg kan vara ett misstag, men jag skriver det för att jag kanske kan hjälpa någon från att bli grundlurad. Jag kommer att skriva aningen kryptiskt för att inte själv skall riskera att bli stämd för förtal, så försök att läsa mellan raderna emellanåt.
Jag tar den korta versionen.
Om ...
Updaterad av Ingemar_e
för 15 år sedan
Så är det dax igen
Kom som meddelande:
Men det är väl ingen numera som får på detta!!
Ingemar_e
Dania01 säger:
Hi, Greetings from Miss Precious,
My name is Miss Precious Soumah. i am honest and good looking girl, i come across your profile today which looks nice to me and i am interested to ...