Turkiet
Hannea,
11 feb. 2013
Updaterad av Annakins
för 11 år sedan
Hej funderar på att åka med familjen i slutet av maj eller början på oktober. Min sambo pallar inte med för varmt väder så jag är tvesam till början på oktober äcen om vi nog uppskattar havstempen. Vad tror ni om maj? ... Annakins: Hej, jag bor i Side och kan intyga att det absolut är skönt och ...
Turkiet
Josefinsvensson,
9 apr. 2014
Updaterad av Katta79
för 10 år sedan
Ja som det står i rubriken så ska jag åka till Alanya nu i början på maj. Skulle gärna vilja veta om någon har varit där i början på maj och kan säga lite hur vädret brukar vara, hur nattlivet är så tidigt på säsongen och om det är något speciellt du tycker att man ska göra?
Har varit i Alanya 1 ...
Turkiet
Trallle,
30 mars 2009
Updaterad av Kollegan
för 15 år sedan
Vi har tänkt att fara på en resa i slutet av maj, precis innan balen och studenten och sådana trevligheter!
Har bl a funderat på Mallorca eller Turkiet, har varit flera gånger på Mallorca men dock aldrig tidigare i Turkiet..
Har hört väldigt mycket om att turkarna som ska vara väldigt på, vilket ...
Turkiet
Saboo,
22 apr. 2014
Updaterad av Lindafelicia
för 9 år sedan
Hej vi är fem personer som nu ska boka en resa till Alanya den 20e maj .
men vi börjar bli osäkra då alla skriver olika saker om just denna månaden
skulle verkligen uppskatta om ni som varit där i maj månad kunde ge lite riktiga svar om hur vädret faktiskt är och nattlivet samt turism !! ...
Turkiet
Lovely__,
23 juli 2013
Updaterad av Semester99
för 11 år sedan
Hej!
Jag och en kompis är precis hemkomna från en veckas semester i Turkiet. Jag älskade landet och vi har redan planerat en resa tillbaka någon gång i maj nästa gång, antagligen i slutet av maj.
Så till min fråga, hur är vädret i maj och har själva säsongen kommit igång? Tänker på ...
Turkiet
Jjholmberg,
13 feb. 2013
Updaterad av Celik
för 11 år sedan
Någon som ska till Alanya i maj??? Eller har varit där under maj månad förut och vet hur vädret är? Jag och en kompis ska dit den 11 maj i en vecka! sådär innan studenten;) ... Matildaa92: jag har varit där 2 gånger i maj månad.. jag tycker väl att det är den bästa månaden att vara där, inte för ...