Thailand
Icelina,
16 apr. 2017
Updaterad av Icelina
för 7 år sedan
Hei.
Vi hadde tenkt oss til koh samui i dec/jan, men har forstått det slik at det er en del regn da, grunnet slutten av monsoon tiden. Er det ikke vits å dra dit, eller kan det være verdt det alikevel? Regner det flere dager i strekk etc? ... Icelina: Takk for svaret, ser ut som vi må forandre ...
Thailand
Fellifant,
31 aug. 2014
Updaterad av Lampang
för 10 år sedan
Hej! Hittade ingen tråd från den senare tiden kring det här, så jag tänkte att jag skapar en ny. Ska till Koh samui/Koh phangnan/Koh tao sista veckan i januari och två veckor in i februari och jag tänkte bara höra hur klimatet är där då? Jag vet att det skiljer sig lite från andra ställen, men den ...
Thailand
Vesetunited,
15 nov. 2010
Updaterad av Noomisson
för 13 år sedan
Vill gärna ha tips på bra, hyfsat billiga och barnvänliga hotell på Koh Samet, Koh Chang & Koh Samui.
Några andra sköna tips till en barnfamilj som har tänkt vara i Thailand 3 månader?
Vi är 2 vuxna samt 2 barn på 6 år resp 5 månader.
Tack ... Kentbra: varför stanna på samui. åk till ...
Thailand
Dapon,
6 jan. 2009
Updaterad av Dapon
för 15 år sedan
Jag har sådan besluts ångest vart jag ska bo?
Någon som vart på Bophus. Finns det något att göra? Långt till något att shoppa. Va kostar det att tex åka till Lotus, Lamai(eller va det nu hette man kunde shoppa lite) eller hitta på något annat att göra.
Åker med 2 o 4 åring så hotellet jag ...
Thailand
Marieblom,
13 maj 2008
Updaterad av Ronnyk
för 16 år sedan
Åker med Familjen till Koh Samui i Augusti och skulle vilja ha tips på restauranger å andra bra ställen och saker att göra. Hoppas på många bra tips...
Kram Marie ... Ronnyk: HEJ , det finns en restaurant i krut ligger söder om Lamai beach om ni vill äta kanon bra fisk och skaldjur, åt min ...
Thailand
Linnea86,
18 feb. 2008
Updaterad av Sussmaya
för 16 år sedan
Hej!
Finns det någon som dela med sig av goda tips om Koh Samui, gärna utflykter shopping, stränder m.m.
Gärna bilder om ni har det!!
Kram Linnéa ... Brigitta: Kom från Koh Samui den 6 februari. Utflykter: Big Budda, gärna någon tur till någon ö utanför Koh Samui. Vi gjorde inte det, då det ...