Portugal
Amanda1998,
21 okt. 2023
Updaterad av Narwan
för 34 veckor sedan
Undrar om det är någon mer som är sugen på att åka till Madeira under våren 2024!
Ska åka dit i två veckor någon gång under våren och det hade varit superkul att träffa på någon mer. Älskar att hikea, åka båtturer, kanske några utekvällar, middagar och så!
Bara att skicka iväg ett meddelande ...
Portugal
Eliasbostrom,
30 jan. 2024
Updaterad av Eliasbostrom
för 40 veckor sedan
Halloj! Jag vill väldigt gärna dra till Madeira en vecka under våren. Vill upptäcka ön med bil, vandra bland bergen, strosa runt i stadsdelen m.m. Söker en eller flera personer som tycker detta låter intressant att dra iväg på!
Portugal
Ojos,
14 dec. 2023
Updaterad av Ojos
för 46 veckor sedan
Hallå där !
Jag är i lissabon från den 25:e dec till den 3:e junua
Just nu är jag ensam och jag letar efter nån kan jag umgås och uppväxa saker tillsammans!
Jag är öppet för allt och gillar att andra personer vara öppet och respektfulla !
Få höra av dig om du är intresserad!
MVG
Ojos
Portugal
Lana74,
18 okt. 2023
Updaterad av Lana74
för 1 år sedan
Jag och min vän åker från Arlanda till Ponta Delgata (Azorerna, Portugal) den 19-29 dec, vi är open-minded människor och undrar om det finns likasinnad person att hänga med för att fira Jul i solen, ålder och kön spelar ingen betydelse. Vi är ordentliga, sportliga, ungdomliga och tycker om långa ...
Portugal
Nurakgun,
20 mars 2023
Updaterad av Sandstromnellie
för 1 år sedan
Hej!
Letar efter en eller flera som vill gå på Afronationfestivalen som är mellan 28-30 juni i Portugal. Det finns biljetter kvar och kostar ca 2500 kr för två dagar. Här finns länk för mer info: https://www.afronation.com/ . Det är en riktigt bra line-up och utbud om man gillar afrobeat, RnB ...
Portugal
Rooob,
16 mars 2023
Updaterad av Rooob
för 1 år sedan
Hej! Drar till Lissabon med mig själv för egentid å äventyr, kan bli en sväng över till Madeira också ,alltid kul träffa nya människor så är det någon äventyrare ute på egen hand som är i Landet runt dessa datum 19-30 å letar reskompis ? PM eller skriv här så kan vi mötas upp i portugal å ...