Thailand
Lilltant,
2 feb. 2008
Updaterad av Yoppe
för 6 år sedan
Hej!
Jag undrar vad man behöver för ryggsäck 45L, 50L, 60L??
Ska resa till Tahiland 2v för första gången.
Och jag vill inte lägga en massa pengar på en ryggsäck eftersom jag inte är den som reser så mycket eller ofta..
Någon som har tips på var man kan hitta den billigast?
Tackar för tips!
...
Australien
Feliciaalmqvist,
9 aug. 2017
Updaterad av Robinjaakola
för 7 år sedan
Hej! Ska iväg och backpacka i australien i oktober. Nu till den stora frågan, vilken ryggsäck ska jag köpa? Hur stor ska den vara?
Ni som har varit och backpackat, berätta om era erfarenheter när det klmmer till märke, hur många liter ni hade osv.
Vill heller inte spendera flera tusen på en väska ...
Jojohannaaa,
19 aug. 2017
Updaterad av Em588
för 7 år sedan
Hej hej! Jag ska backpacka i ca 4 månader i Asien och har lite funderingar angående ryggsäck. Hur stor tror ni behövs? Även, vet någon var man kan hitta väskor som även har sidoöppning? :D ... Em588: Jag har haft en 60-liters när jag har varit ute och backpackat (då brukar jag vara borta 3-4 ...
Thailand
Asienrunt,
4 okt. 2012
Updaterad av Fiaa
för 10 år sedan
Hej!
Tänkte höra lite från er som är på gång, ute och reser eller har varit ute och farit redan - vad ska man välja för resväska/ryggsäck?
Planerar att vara borta 3-4 månader i Asien, eventuellt en liten avstickare till Australien också. Är inte alls sugen på att shoppa utan vill resa så ...
Kambodja
Resa_123,
22 apr. 2012
Updaterad av Dazind
för 12 år sedan
Hej!
1.Förstår kambodjanerna Thailändska? Eller är det helt olika språk?
2.Vilken valuta ska man ta med till Kambodja, Riel eller Dollar? (riel går väl inte föra in eller ut till kambodja? )
3.Var kan man boka båt mellan siem reip till Phnom penh?
... Tubbe:
Hej
Är ganska säker på ...
Thailand
Landrooo,
15 jan. 2009
Updaterad av Micke75
för 15 år sedan
Hej, Ska man köpa sin ryggsäck här i sverige eller i Bangkok? Hur bra kvalite får man? Vad kostar dom? ... Samoht: Håller med Billy B...Det är dyrt att köpa billigt!
/Thomas ... Micke75: Att köpa en i bangkok skulle inte jag satsa på om jag ville vara säker på att få en med bra kvalitét.
Det är ...