Updaterad av Dalton17
för 10 veckor sedan
Hej skall åka helgen innan jul och funderar på om fast track 199 kr per person är värt pengarna ?
Skall till usa via Köpenhamn åker från Arlanda ... Hulta76: >Citerat från Dalton17:
>>Citerat från Brycecanyon:
>>Flugit 20 ggr till USA å fattar inte vitsen med Fasttrack. Jag brukar sitta tills ...
Thailand
Dalafloda1,
28 jan. 2023
Updaterad av Evoline
för 1 år sedan
Läste att om man ska åka till Thailand så måste man ha minst 20.000 bath i kontanter med sej på flygplatsen om dom frågar efter det, är detta något nytt eller?? ... Evoline: Gammal tråd men svarar iaf.
Själv frågade passkontrollen i USA mig för några sedan, hur mycket jag hade med mig, sa bara ...
Updaterad av Hannahl
för 1 år sedan
Hej.
Vilket är vettigast att använda i huvudsak - kort eller kontanter?
Kort - kostar att ta ut/betala med?
Kontanter - Växla innan resan eller där? ... Hannahl: Hej,
jag håller med Brycecanyon, skaffa ett Bank Norwegian kort, otroligt smidigt! Vi har varit på Mauritius 2 ggr för några ...
Updaterad av Zackeryperez
för 2 år sedan
Hej alla, min fråga är ganska exakt som i rubriken.
Familjen planerade en resa till Spanien i sommar.
Jag bokade boende via hotels.com i augusti förra året. Då drogs hela boendekostnaden.
För sex veckor sedan insåg jag att det skulle barka. Jag avbokade, vilket inte var något problem då det ...
Vietnam
Marie71,
18 nov. 2019
Updaterad av Evoline
för 4 år sedan
Hej!
Nu är HCMC och Na Thrang bokat över årsskiftet. Ser mycket fram emot att upptäcka Vietnam!
Lite experttips från er kunniga hoppas jag på:
Bästa/billigaste stället för att skaffa visum på nätet (antar att det inte går att ordna på flygplatsen).
Dollar och/eller dong? Finns det några ...
Mexiko
Joanlund,
26 feb. 2019
Updaterad av Ales
för 4 år sedan
Hej,
Tänkte boka en reguljär resa till Mexiko kring jul och/eller nyår med sambo samt barn (11 år vid tillfället för resan).
Vill absolut inte befinna mig mitt i hetsig kommers, eller kring alltför mycket turistinriktat. Håller oss gärna till lugna områden med mindre hotell. Vad är era ...