Thailand
Linda_100,
14 dec. 2015
Updaterad av Linda_100
för 8 år sedan
Hej!
Tretton år sen sist men nu är det äntligen dags att åka till Thailand igen, denna gången med barn. Har svårt att beräkna hur mycket pengar vi ska ha med. Ska stanna två veckor, en vecka på Koh Lanta och en på Ao Nang, två vuxna+ett barn, boende inkl frukost är redan betalt.
1. Vad ...
Thailand
Cecber,
22 jan. 2012
Updaterad av Petreflickan
för 7 år sedan
Hej! Åker till Ko Lanta den 8 feb och skulle bli så tacksam för lite utflyktstips. Vi har redan ridit på elefanter så det har vi strukit men snorkling, paddling, rafting, vackra vyer och annat är av intresse. Dela gärna med er av era erfarenheter.
Kommer att bo på Rawi Warin resort men blir inte ...
Thailand
Tantanna,
7 sep. 2018
Updaterad av Atjarnlund
för 5 år sedan
Kommer i vinter utgå från Koh Lanta under fem veckor. Vill gärna ha tips på aktiviteter, dagsutflykter men även ett-par-nätters-utflykter. Har prelbokat phi phi 3 dagar men börjar tveka, kanske några andra mindre exploaterade öar istället? Två tonårsbarn och två vuxna. ... Atjarnlund: Vet inte hur ...
Thailand
Hjeff,
9 jan. 2011
Updaterad av Cina36
för 13 år sedan
Vi kommer att stanna några dagar på Koh Lanta.
Kommer eventuellt göra några båtturer till Koh Muuk, Koh Rok mfl för snorkling.
Kan ngn rekommendera någon speciell strand på Koh Lanta där snorklingen är bra, dvs klart vatten o mkt fisk? ... Sofiah: Jag måste tyvärr säga att vid själva Lanta så ...
Thailand
Tonim,
14 aug. 2015
Updaterad av Tonim
för 9 år sedan
Hej!
Jag undrar vad de finns för utflykter runt krabi och ao nang.. Öarna har jag redan spanat in..
Sen undrar jag hur tar man sig smidigt till koh lanta.. Och kanske vidare till koh lipe? Vad finns de där att göra? Öar? Fint stränder?
Jag är intresserad av era guldkorn! :)
Vi åker i ...
Thailand
Finafina,
3 okt. 2013
Updaterad av Seastone
för 11 år sedan
Åker till charter till Phuket, Kata Beach nu i oktober/november för att fira mamma som fyller 50. Det blir allas första gång i Thailand och jag vill gärna ha både tips och antitips kring saker såsom:
- Kan man forsränna någonstans?
- Var finns det bästa snorkelvattnet?
- Vilka turistfällor, ...