Thailand
Ceciiilia,
14 mars 2010
Updaterad av M_olsson
för 14 år sedan
Jag ska åka till Ko Tao om ett par veckor, och min dröm är att få dyka med en valhaj! Har hört att de brukar komma dit runt den här årstiden? Någon som har erfarenhet av det och har varit med om det? Hur stor är chansen egentligen?
Cecilia ... Budgetresenaren: Har också hört att det finns valhaj ...
Thailand
Ailalisa,
18 nov. 2016
Updaterad av Ailalisa
för 8 år sedan
Hej
Vilken båt/företag är bäst att boka med om man vill åka på liveaboards i mars?
Jag vill att det ska vara ett bra säkerhetstänk och bra standard, behöver inte vara lyx men absolut inte budgetpris och standard därefter (=
Vilken tid av februari/mars är bäst för valhaj/manta bäst sikt i ...
Thailand
Henric,
5 sep. 2012
Updaterad av Muangthai
för 12 år sedan
Hej
Jag arbetade säsongen 95-96 på Kon-tiki dykskola i Phuket, innan dess hade jag varit nere i Thailand tre gånger tidigare 93 och 94. Under dessa år gjorde jag en mängd dyk, främst runt Phuket och ute på Similan Island och Hin Daeng men även en del runt Koh Samui oc Koh Tao. Det ...
Thailand
Backpackerabbe,
14 jan. 2015
Updaterad av Backpackerabbe
för 6 år sedan
Hej, har du varit på Koh Tao eller funderar på att åka dit eller har frågor om ön så ställ de gärna här till mig, eller andra som vill besvara.
Jag har varit på Koh Tao flera gånger och bott på flera olika hotell och besökt nästan hela ön.
Vill du ha tips på boende i en viss prisklass så skriv, ...
Thailand
Angelicah,
9 juli 2017
Updaterad av Lillaannaj
för 7 år sedan
Hejsan,
Jag och min pojkvän tillsammans med min syster och hennes pojkvän kommer att landa i Bangkok i November. Vi har endast 16 dagar och min pojkvän har endast 9.5 dag för att han kommer senare efter oss. Vi tänkte ta taxi till Hua Hin, för jag har hört att det inte ska kosta så mycket? 500,- ...
Thailand
Sara1515,
2 sep. 2012
Updaterad av Ranieli
för 12 år sedan
Haj!
I slutet av januari åker vi med våra fyra barn till Thailand. Äldsta dottern på 8 år ska gå i skolan på Koh Lanta i 7 veckor. Men vistelsen inleds dock med lite ledighet. Vi är sugna på Koh Mook och öarna däromkring samt Koh Lipe. Får se vad vi hinner med. Men var ska vi bo på Koh Mook? ...