Frankrike
Saraconstantia,
8 jan. 2013
Updaterad av Saraconstantia
för 11 år sedan
Jag ska till val d'isère på sportlovet och undrar lite om hur mycket fickpengar jag borde ta med mig. Jag har redan boende, skidhyra, liftkort och transport dit. Det jag skulle behöva pengar till är då:
- mat(frukost-baguette eller nåt annat simpelt, lunch- macka eller billig lunch i backen med öl, ...
Europa
Kristinal,
17 mars 2015
Updaterad av Hkn
för 9 år sedan
Hej, vi funderar på vår första skidresa till alperna nästa år. Barnen är då 10 och 12 och är duktiga skidåkare, de tar sig ner i alla pister i de svenska fjällen utan problem. Vi tänker flyga och är nog inne på en paketresa. Österrike eller Italien är det som lockar mest. Vi vill inte behöva ...
Österrike
My53,
23 feb. 2010
Updaterad av Wiresor
för 9 år sedan
Någon som varit på vandringsresa till Österike? Har sett annonser om resor till Badgastein med vandringar uppe i Alpvärlden o blev lite sugen på det.Superarrangerat men ändå.Någon som har nån erfarenhet av detta./My ... Wiresor: Har varit på många fina ställen och vandrat. Som sagt tidigare i ...
Schweiz
Thai2013,
30 nov. 2013
Updaterad av Thai2013
för 10 år sedan
Jag är inget skidproffs o åker inte offpist. Har aldrig åkt skidor i aplerna men i svenska fjällen. Jag vill ha lättare skidåkning. Vill också ha en enkel resväg. Hyfsat snösäkert (sista Mars) Schweiz är galet dyrt, märkte jag när jag tillbringade ett dygn i Geneve förra året.
Billigast flyg är ...
Updaterad av Turistspel
för 4 timmar sedan
Hej på er globetrotters!
Jag satt och funderade på forum där man kan hitta resehungriga människor och vad passar då bättre än det här?
Jag och min bror har efter många om och men skapat ett sällskapsspel för alla som älskar att resa och (host) ha rätt.
Spelet heter Turist och finns att ...
Asien
Timmiep,
27 okt. 2024
Updaterad av Erik777
för 13 timmar sedan
Hej!
Vi ska resa till Kuala lumpur över nyår, 2 barn 10 och 13 ska med. Någon som har tips och erfarenheter på nyårsafton som passar en familj? Vi är ute efter en restaurang som ligger centralt som vi antingen stannar på över tolvslaget, alternativt beger oss ner till Twin Towers om det ...