USA
Fam_segerberg,
20 feb. 2015
Updaterad av Zinkan
för 9 år sedan
Har lite frågor om vägtullar.
Nu är det 15 års sedan jag var i Florida och vet inte hur det funkar med vägtullarna.
Då var det myntinkast och kontanter som gällde.
Tror inte de funkar så längre.
... Zinkan: Har du varit inne på florida.nu? Fantastiskt mycket matnyttig info och fantastiskt bra ...
Updaterad av Amluma
för 11 år sedan
Vi ska till Florida i november och kommer att hyra en bil och åka runt lite. Än så länge är Miami, Key West och Orlando inplanerat. Vi är 2 vuxna utan barn.
Jag har försökt läsa på om det här med att hyra bil och om vägtullarna, men känner att jag inte riktigt förstår mig på det.
För det ...
Updaterad av Jelts
för 5 år sedan
Åker med familjen till Florida nu på fredag. Resfebern börjar smyga sig på, vi luskammar nätet efter så mycket info vi kan ändå finns oron över att ha missat något. Resesällskapet består av två vuxna, två tonåringar (14 & 15) och en 7-åring.
Vi har varit i USA en gång tidigare (NY) men detta ...
USA
Handledsskott,
6 okt. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Hej på er, även jag lusläser och samlar info, den här typen av forum är ovärderlig måste jag säga, den här typen av resa blir så bra som man planerar i min mening.
Jag var i USA för första gången för ett halvår sedan typ (NY) fantastiskt, nu ska jag ta med familjen över jul och nyår till Florida ...
USA
Rooney88,
25 maj 2015
Updaterad av Nisse2ears
för 9 år sedan
Hejsan alla floridsfantaster!
Som rubriken lyder så gifter jag och min sambo oss i sommar och tänkte åka till florida på en 12 dagars bröllopsresa. Då vi har ett barn på snart 2 år så har vi kommit fram till att han får stanna i Sverige hos mormor och morfar under dessa dagar.
Vi bokade alldeles ...
USA
Johan_dansk,
15 apr. 2015
Updaterad av Johan_dansk
för 9 år sedan
Tja!
Jag är ute i väldigt god tid här, men jag söker lite tips och råd på hur man ska lägga upp allting och vad man ska besöka vid en resa till Florida. Jag har läst lite på forumet, men hittar inte så många aktuella trådar, så därför startar jag en ny! :)
Det är jag och två kompisar som ...