Vågar man åka dit nu?
Hej, vi har precis tänkt boka en resa till Turkiet i maj i år.
Men blir osäker om man vågar åka dit efter att de känns som dom inte gillar oss svenskar längre..
Men blir osäker om man vågar åka dit efter att de känns som dom inte gillar oss svenskar längre..
Vad tänker du skulle hända då? Turkiska folket har nog inte ändrat sin åsikt om svenskar bara för att regeringen har sina synpunkter.
Varför vill man stötta Ardogans regim genom att turista där? De vill ju inte ha dit oss.......... Finns ju så många alternativa resmål utan att gynna en semidiktator.
Har också köpt en resa men kan ff avbeställa den eftersom flygtiderna inte kommit ännu.
Var i Side förra sommaren och hade det helt underbart. Fantastiska människor och allt var på topp.
Men jag veeet inte.... känns så osäkert med tanke på allt som hänt men också jordbävningsrisken. Fast den finns ju även på Cypern (som jag funderar ). att åka till. Men man får så mycket mer för pengarna i Turkiet.
Gaaaah....blir tokig!
Var i Side förra sommaren och hade det helt underbart. Fantastiska människor och allt var på topp.
Men jag veeet inte.... känns så osäkert med tanke på allt som hänt men också jordbävningsrisken. Fast den finns ju även på Cypern (som jag funderar ). att åka till. Men man får så mycket mer för pengarna i Turkiet.
Gaaaah....blir tokig!
Citerat från Solgott:
Har också köpt en resa men kan ff avbeställa den eftersom flygtiderna inte kommit ännu.
Gaaaah....blir tokig!
Förstår dig vi är mellan turkiet och rhodos sån beslutsångest här hemma...
Gaaaah....blir tokig!
Svaret är borttagen på grund av brott mot Reseguidens användarvillkor