Cypern
Nattii91,
17 juli 2016
Updaterad av Blesi
för 8 år sedan
Hej!
Hur brukar vädret vara på Cypern i mitten av oktober? Kan man sola, bada osv? :) ... Blesi: Hejsan
Vi har varit I Protaras på höstlovet, sista veckan I oktober och vädret var riktigt bra, 1 enda dag regnade de. De man får tänka på är att det blir mörkt redan vid 18 tiden. Vattnet är ...
Cypern
Bengtar,
17 okt. 2010
Updaterad av Bengtar
för 14 år sedan
I natt åker jag med sällskap till ett underbart klimat.
Cypern!
Under den kommande veckan säger prognosen 27 grader från början, skvätt regn på onsdag, och veckan avslutas med 25 grader.
Fullmåne på lördag.
Ett klart och fint vatten, lagom varmt.
God mat.
Klar luft
Fina stränder.
Ingen ...
Cypern
Gamlingarna,
3 aug. 2008
Updaterad av Gamlingarna
för 16 år sedan
Någon som har erfarenhet av att resa till Cypern första veckan i november?
Tittar man på resebolagens klimattabeller så skulle det vara ungefär lika varmt i november på Cypern som på Kanarieöarna...men varmare i vattnet, vilket ju inte är någon nackdel....
Vill gärna komma till värmen då men kan ...
Updaterad av Heidi
för 17 år sedan
Min sambo och jag har bara varit på Cypern när det varit sommar. Nu funderar vi på att åka i mitten/slutet av november. Vet någon vad man kan förvänta sig för väder? ... Sierra: Eftersom vädret inte är vad det har varit nu för tiden är det lite osäkert att säga att så brukar det vara.
Normalt ...
Cypern
Isaksson,
2 maj 2009
Updaterad av Tuareq
för 15 år sedan
Vi är intresserade av att bo 5-6 veckor på Cypern okt-dec Larnaca
Ving och Fritidsresor har inga resor kvar.
Är det nån som kan tipsa om nåt annat bra sätt ... Tuareq: Hej,
Hoppas själv kunna tillbringa några vintermånader på Cypern om några år när jag inte längre arbetar.
Bra alternativ till ...
Cypern
Tess666,
7 dec. 2018
Updaterad av Angie_sthlm
för 5 år sedan
Har länge sneglat på resor till Cypern,verkar vara trevligt klimat och fantastiskt vatten och funderar nu på att åka dit på påsklovet. Vi tänkte flyga Norwegian och hyra hus(2 vuxna 2 barn-12,8år) runt Protaras förslagsvis.Allt känns ju som upplagt för succé förutom att det är granne med Syrien.. ...