Bulgarien
Marsam2,
8 mars 2017
Updaterad av Marsam2
för 7 år sedan
Hej, planerar att åka en weekend till Sofia i September. Någon som har varit där? Hur är det? Maten? Vad ska man göra, och inte göra. Är det en trevlig stad?
/ Maria ... Marsam2: Tack för ditt svar Ch85st.
Har läst lite om att åka iväg utanför stan o vandra lite, låter trevligt tycker jag. ...
Bulgarien
Chagana,
23 apr. 2009
Updaterad av Janlahti
för 10 år sedan
Hej på er!
Jag har rest världen runt flera gånger om, i mina drömmar vill säga:)
Nu sitter jag här och är lite smått uppgiven. När vi såg alla fina bidler på Bulgarien och det påminde oss om vår underbara semester i Grekland förra året så blev vi jätte glada... fram till dess att jag googlade upp ...
Bulgarien
Solskaren,
5 apr. 2013
Updaterad av Trekker44
för 11 år sedan
I sommar ska jag och min sambo efter att vart i Polen flyga vidare ner till Bulgarein. Min fråga är då vart ska vi? Vi är resvana men har har ej tidigare varit i Bulgarien men har hört mycket om bla Sunny Beach.
den uppfattning jag har fått är att maten ska tydlign vara dålig och att det är ...
USA
Annafrohler,
11 aug. 2024
Updaterad av Birgere
för 1 dag sedan
Här kommer en fråga ni aldrig hört förr...;) Jag behöver tips och råd för en resa till Florida. Ska kanske börja med att skriva att jag har läst hur mycket som helst på detta forum angående detta men har ändå behov av tips och råd.
Lite bakgrund: Vi är en familj på två vuxna och två tonårsbarn i ...
Vietnam
Cekblad,
15 nov. 2024
Updaterad av Silverfang
för 2 dagar sedan
Vill höra om någon har erfarenhet av att sitta längst bak på längre flygningar? Fördelar/ nackdelar?
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 3 dagar sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...