Vad ska DU göra nästa sommar?

10 okt. 2007 17:47
Visningar: 860
Hej alla glada!
Vet att sommaren är långt borta, men man måste få drömma lite...
Dela gärna med dig av dina planer, funderingar och drömmar inför nästa sommar. Hade varit kul att höra andras tankar, när jag själv sitter och planerar nästa års semester!
Av Tj
10 okt. 2007 23:41
Tänkte faktiskt att försöka få tummen ur röva o ta mig till Gotland i sommar.
Är väl en av de få som inte varit där ännu!!
Av Ronnyk
11 okt. 2007 07:29
TJA! jag tänkte dra en sväng till USA på två veckor och se Arizona och en lill sväng till LA, har tidigare bara varit på öst kusten,planerar att hyra bil , HÄLS RON
Av Sun
11 okt. 2007 09:28
Jobba, brukar det bli på somrarna. Lätt o jobba när det är fint väder o man har lediga kvällar. Sommaren -07 var ju ännu mer fantastisk att jobba i allt regn!
Har inte heller varit på Gotland så dit får de bli vid ledighet.
sun
11 okt. 2007 17:16
Själv ska jag till San Francisco, Kalifornien. Där ska jag vara i ca 2 veckor och det blir mycket sightseeing och utflykter på plats! Längtar verkligen!

Lycka till med planeringen!
//Travellover
11 okt. 2007 17:41
Jag har heller inte varit på Gotland så vi kanske kan ta en tur tillsammans alla som inte varit där
11 okt. 2007 18:34
Ja det är bara att komma hit...
Välkomna
11 okt. 2007 18:36
Haha, jag har inte heller varit på gotland faktiskt, vad kan man hitta på för skoj där? :P
11 okt. 2007 18:48
Nu åker vi alla till Gotland för jag har inte heller varit där... ;o)
Har hört att det är som att vara utomlands, då sparar vi ju pengar...;o)
//Gabriel
Av Tj
12 okt. 2007 07:18
När sticker vi???? (till Gotland)
12 okt. 2007 13:22
Jag har inte en susning just nu!
Ska försöka klara av Gran Canaria om en månad först! :)
Har varit på Gotland och åker gärna tillbaka dit vid tillfälle, men önskelistan är lång så det lär dröja.
12 okt. 2007 14:41
Stockholmsveckan är alltid vecka 29
Stockholmare är det hela sommaren men just den veckan är det Stureplansfolket som kommer ner
dom är vecka 28 i Båstad, vecka 29 i Visby och vecka 30 i Nice
Av Amerita
12 okt. 2007 18:53
Jag får väl sälla mig till skaran som INTE varit på Gotland... Däremot så bor jag i Båstad och ja, hit kommer ju alla glada stockholmare v.28 varje år :) Då kanske jag borde åka till Gotland! Vanligtvis tar jag ut min semester under vintern istället.
Av Crista
12 okt. 2007 20:35
Har funderingar på att hålla oss i Sverige denna sommar....så varför inte en tur till Gotland. Har inte heller varit där. Men då blir det nog inte under Stockholmsveckan.
17 okt. 2007 13:35
Till sommaren så blir vi väl i sverige, vi tänkte först ta en sväng till skåne på försommaren och då gör vi förmodligen en avstickare till Danmark och legoland innan barnen blir för stora ( måste ju ha någon att skylla på vill ju dit själv),
senare efter midsommar sticker jag upp till fjällen för att vandra och fiska och eventuellt så drar vi ut i Europa med bilen på höstkanten.

Blir nog ingen större och dyrare grej under sommaren med tanke på att vi i vinter skar resa lite längre bort och dessutom ska på en riktig "expedition" till Island sommaren 2009 då blir det 600 mil bil och en massa naturutflykter med fiske , vandring , ridning och varma termalbad under fyra veckor.
17 okt. 2007 14:14
Har alltid sagt: -aldrig utomlands under den svenska sommaren. Men sommaren 2008 kanske jag får lov att äta upp den repliken.
Av olika anledningar är det nog enda tiden vi kan komma iväg alla fyra (2vuxna+2barn).
Men nu har man ju fått Gotland för ögonen, det är kanske en bra idé, har heller inte varit där ännu...cykelsemester???
Ja vem vet....
Av Coco
17 okt. 2007 14:34
Hej!
Jag ska åka till Venedig, har tänkt göra det så länge men nu ska det bli....hoppas jag:)
Av Memmie
17 okt. 2007 15:31
Jag ska gifta mig nästa sommar. Bröllopsresan går till USA, närmare bestämt Las Vegas, Los Angeles och San Francisco.
Av Lerh
17 okt. 2007 21:16
Hej alla!
Tar med halva familjen till Gotland och det härliga Burgsvik. Sen blir det att ta upp aborrarna vid Edsforsen i Jämtland. De som fixar flugfisket får ju alla sikar o.dyl ;)
Ps.Kanske någon flygstol dyker upp nån stans
/Lena