Vad ska DU göra nästa sommar?
Hej alla glada!
Vet att sommaren är långt borta, men man måste få drömma lite...
Dela gärna med dig av dina planer, funderingar och drömmar inför nästa sommar. Hade varit kul att höra andras tankar, när jag själv sitter och planerar nästa års semester!
Vet att sommaren är långt borta, men man måste få drömma lite...
Dela gärna med dig av dina planer, funderingar och drömmar inför nästa sommar. Hade varit kul att höra andras tankar, när jag själv sitter och planerar nästa års semester!
Själv ska jag till San Francisco, Kalifornien. Där ska jag vara i ca 2 veckor och det blir mycket sightseeing och utflykter på plats! Längtar verkligen!
Lycka till med planeringen!
//Travellover
Lycka till med planeringen!
//Travellover
Ja det är bara att komma hit...
Välkomna
Välkomna
Haha, jag har inte heller varit på gotland faktiskt, vad kan man hitta på för skoj där? :P
Nu åker vi alla till Gotland för jag har inte heller varit där... ;o)
Har hört att det är som att vara utomlands, då sparar vi ju pengar...;o)
//Gabriel
Har hört att det är som att vara utomlands, då sparar vi ju pengar...;o)
//Gabriel
Självklart reser jag till Grekland tre veckor även nästa år.
För er som vill till Gotland så kan jag säga att det är trångt under "stockholmsveckan" som gotlänningarna kallar veckan när stockholmarna invaderar ön. Så här såg det ut den 20 juli 2006 när jag var där. http://www.reseguiden.se/minsida/grekland/bilder/13091
För er som vill till Gotland så kan jag säga att det är trångt under "stockholmsveckan" som gotlänningarna kallar veckan när stockholmarna invaderar ön. Så här såg det ut den 20 juli 2006 när jag var där. http://www.reseguiden.se/minsida/grekland/bilder/13091
Jag har inte en susning just nu!
Ska försöka klara av Gran Canaria om en månad först! :)
Har varit på Gotland och åker gärna tillbaka dit vid tillfälle, men önskelistan är lång så det lär dröja.
Ska försöka klara av Gran Canaria om en månad först! :)
Har varit på Gotland och åker gärna tillbaka dit vid tillfälle, men önskelistan är lång så det lär dröja.
Stockholmsveckan är alltid vecka 29
Stockholmare är det hela sommaren men just den veckan är det Stureplansfolket som kommer ner
dom är vecka 28 i Båstad, vecka 29 i Visby och vecka 30 i Nice
Stockholmare är det hela sommaren men just den veckan är det Stureplansfolket som kommer ner
dom är vecka 28 i Båstad, vecka 29 i Visby och vecka 30 i Nice
Till sommaren så blir vi väl i sverige, vi tänkte först ta en sväng till skåne på försommaren och då gör vi förmodligen en avstickare till Danmark och legoland innan barnen blir för stora ( måste ju ha någon att skylla på vill ju dit själv),
senare efter midsommar sticker jag upp till fjällen för att vandra och fiska och eventuellt så drar vi ut i Europa med bilen på höstkanten.
Blir nog ingen större och dyrare grej under sommaren med tanke på att vi i vinter skar resa lite längre bort och dessutom ska på en riktig "expedition" till Island sommaren 2009 då blir det 600 mil bil och en massa naturutflykter med fiske , vandring , ridning och varma termalbad under fyra veckor.
senare efter midsommar sticker jag upp till fjällen för att vandra och fiska och eventuellt så drar vi ut i Europa med bilen på höstkanten.
Blir nog ingen större och dyrare grej under sommaren med tanke på att vi i vinter skar resa lite längre bort och dessutom ska på en riktig "expedition" till Island sommaren 2009 då blir det 600 mil bil och en massa naturutflykter med fiske , vandring , ridning och varma termalbad under fyra veckor.
Har alltid sagt: -aldrig utomlands under den svenska sommaren. Men sommaren 2008 kanske jag får lov att äta upp den repliken.
Av olika anledningar är det nog enda tiden vi kan komma iväg alla fyra (2vuxna+2barn).
Men nu har man ju fått Gotland för ögonen, det är kanske en bra idé, har heller inte varit där ännu...cykelsemester???
Ja vem vet....
Av olika anledningar är det nog enda tiden vi kan komma iväg alla fyra (2vuxna+2barn).
Men nu har man ju fått Gotland för ögonen, det är kanske en bra idé, har heller inte varit där ännu...cykelsemester???
Ja vem vet....
Jag ska gifta mig nästa sommar. Bröllopsresan går till USA, närmare bestämt Las Vegas, Los Angeles och San Francisco.