Vad sägs om en SISTA MINUTEN tillsammans?! :D
Alltså hur nice vore det inte med nya bekantskaper i ett varmt land?!
Jag är så sjukt sugen på att dra iväg på en sol- bad- och festresa med någon/några som är lika sugna som mig, och med ungdomen i behåll. Helst Turkiet eller typ Spanien, men egentligen spelar det inte så stor roll. En sista minuten helt enkelt. Jag skulle faktiskt vilja påstå att jag är skön att hänga med, social och JÄVLIGT spontan! Det här skulle bli så jävla roligt om det faktiskt gick igenom!! Finns det andra som går i samma banor?
Hit me!
Jag är så sjukt sugen på att dra iväg på en sol- bad- och festresa med någon/några som är lika sugna som mig, och med ungdomen i behåll. Helst Turkiet eller typ Spanien, men egentligen spelar det inte så stor roll. En sista minuten helt enkelt. Jag skulle faktiskt vilja påstå att jag är skön att hänga med, social och JÄVLIGT spontan! Det här skulle bli så jävla roligt om det faktiskt gick igenom!! Finns det andra som går i samma banor?
Hit me!
Hej!
Jag sitter på samma sits just nu.vill drar iväg nånstans där det är varmt sol bad fest och har det allmän gött!
Jag är en tjej på 21 år bor i Sthlm. När kan du åka? :)
Jag sitter på samma sits just nu.vill drar iväg nånstans där det är varmt sol bad fest och har det allmän gött!
Jag är en tjej på 21 år bor i Sthlm. När kan du åka? :)
Jag är intresserad, bor i Sthlm. Gjorde en sån här spontan resa förra året vi var i Spanien och i Berlin=)
Alanya i slutet på augusti? :D
Jag & min tjejkompis bokar resa till turkiet imorgon. Vi kommr att bo på long beach,, alanya 31augusti- en vecka. Ses där?! ;)
Är i alanya från den 29e augusti. Om någon vill ses där nere är det bara att lägga till mig på Facebook 👌🏽 roligt om vi skulle få ihop ett "stort" gäng som drar ut en kväll :D min Facebook : izabell rubjerg Andersson