Sri Lanka
Sarasandberg,
10 jan. 2018
Updaterad av J_sefors
för 6 år sedan
Hej!
Jag har precis bokat in en charter till Negombo i två veckor mars till april. Det blev Negombo blev det på grund av tips från en resledare på Sri Lanka som tycker att det är bäst. Jag vill inte höra något gnäll över valet att åka charter, då det var ett medvetet val. Ibland kan det vara skönt ...
Sri Lanka
Nillareser2020,
30 dec. 2019
Updaterad av Nillareser2020
för 4 år sedan
Hej!
VI landar i Colombo kl 01 på natten i februari. Har tänkt 3 lugna dagar innan vi startar vår rundresa och tar nu gärna tips på vårt vi ska åka då inom rimligt avstånd med taxi första natten/nätterna om vi Inte vill till Negombo (läst så mycket dåligt om det). Efter första dagarna är tanken ...
Sri Lanka
Februari1,
7 jan. 2018
Updaterad av J_sefors
för 6 år sedan
Jag och min 20 åriga dotter ska mötas upp på Sri Lanka - dock anländer jag på morgonen och hon på natten.
Jag önskar hitta ett trevligt hotell som inte ligger alltför långt från flygplatsen. Då jag ska spendera min första dag där själv önskar jag ett hotell med pool och spa. Tips någon?
Jag ...
Sri Lanka
Jimmy_2017,
23 maj 2017
Updaterad av Jimmy_2017
för 7 år sedan
Vad kostar det att köpa ett visum på flygplatsen i Colombo?
Betalar man i amerikanska dollar? Eller fungerar det lika bra i LKR?
Erfarenheter vad gäller visum tas tacksamt emot. ... Jimmy_2017: Jag gör ett nytt försök med visum online. ... Helenali: Vi har alltid fixat det online och det har ...
Sri Lanka
Amelial,
2 dec. 2015
Updaterad av Airam68
för 8 år sedan
Hej!
Efter mycket velande fram o tillbaka så ser det ut som att jag o pojkvännen drar till Sri Lanka i februari istället för Malaysia och Thailand som först var planerat.
Vi kommer att ha 10 nätter i landet och undrar nu vad ni rekommenderar.
Har försökt att läsa en del trådar här men blir ...
Sri Lanka
Tinita,
27 jan. 2013
Updaterad av Canada2000
för 11 år sedan
Var på Sri Lanka för ett par år sedan. Då fanns det, vad jag förstod, planer på en ny flygplats längre söder ut ( eller kanske sydost). Någon som har hört något om det? Skulle ju vara ganska skönt att slippa ta sig genom den otroligt långsamma trafiken inne och omkring Colombo.
Tinita. ... ...