Vaccination Mexico
Ska till mexico över jul, Cozumel och Playa del carmen. Vad behöver man för vaccinationer?
Därför skrev jag att du skulle titta på några siter. Utefter detta kan du göra en egen bedömning vad just DU ev kan behöva. Vad hjälper det dig om någon säger...jag tog inget och någon annan säger att dom tog 3-4 olika vaccinationer, båda två kan ha gjort helt rätt likväl tokfel.
Därför ska du kolla fakta själv och inte fråga en massa naiva turister, mig inberäknat.
Men vill du lägga upp hela din sjukjournal här och i detalj beskriva vad du ska göra exakt så kanske någon behörig kan hjälpa dig ;-)
Därför ska du kolla fakta själv och inte fråga en massa naiva turister, mig inberäknat.
Men vill du lägga upp hela din sjukjournal här och i detalj beskriva vad du ska göra exakt så kanske någon behörig kan hjälpa dig ;-)
Inte en enda, skulle jag säga.
Citerat från Birgere:
Nja, nu ska vi inte ha förutfattade meningar. ;) Citerat från Marie78:
Inte en enda, skulle jag säga.
Just därför ska man låta bli att svara på denna typ av frågor. Du är ju ganska berest och har med säkerhet redan ett skydd mot Hepatit.Inte en enda, skulle jag säga.
Jag skulle också säga "Nada" men jag har inga giltiga skydd alls (längre, för inga sjukdomar biter ändå på mig) och tycker jag är lite berest också, inkl. Mexiko för ett par år sedan.
Mexiko City är fantastiskt, dit ska ni åka!!!
Citerat från Birgere:
Just därför ska man låta bli att svara på denna typ av frågor. Du är ju ganska berest och har med säkerhet redan ett skydd mot Hepatit.
Nope, vaccinationer är jag inte mycket för.
Just därför ska man låta bli att svara på denna typ av frågor. Du är ju ganska berest och har med säkerhet redan ett skydd mot Hepatit.
Smyger in en fråga här.
Om man kollar vädret (http://www.fritidsresor.se/resa/mexico/vader/?season=vinter-14-15) stämmer det att det regnar så mycket i Mexiko under juni månad att det endast är 11 regnfria dagar?
Om man kollar vädret (http://www.fritidsresor.se/resa/mexico/vader/?season=vinter-14-15) stämmer det att det regnar så mycket i Mexiko under juni månad att det endast är 11 regnfria dagar?