Grekland
Elonp,
15 mars 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej!
Jag och mina kompisar tar studenten nu i sommar och tänkte fira det med en resa på en vecka. Vi är alla ganska sugna på Grekiska kusten men har ingen koll på exakt vart . Vi har inte riktigt bestämt oss om vi vill ha hotell eller hyra hus. Vi vill inte fastna i någon turistfälla men ...
Grekland
Jottozon,
2 juli 2014
Updaterad av Lassekarlo
för 10 år sedan
Hej! Vi är fyra st tjejer som ska till Kos i slutet av Aug och skulle gärna vilja ha lite tips och råd vad man bör göra på Kos. Vi bor i Kos stad, är det tillräckligt mycket fest fortfarande? Vilka sevärdheter bör vi inte missa? Bra stränder?
Tack på förhand!! :) ... Lassekarlo: We arrive at ...
Grekland
Fuidb,
14 juni 2009
Updaterad av Aquaholic
för 15 år sedan
Hej!
Jag och några kompisar ska till Grekland i sommar och vi har diskuterat om resmålet mycket, vilket tycker ni, efter egna erfarenheter är det roligaste och bästa stället för festande? Och vart åker flest skandinavier. Skriv gärna lite om andra erfarenheter ni har från resan!
Tack på ...
Grekland
Beccathberg,
29 maj 2016
Updaterad av Andrez
för 8 år sedan
Tjena. Söker lite råd om Grekland då jag och en kompis ska dit i sommar. Vi är båda 23 år och vill ha en vecka av äventyr, blandat med relax och fest. Vi vill göra allt från att klättra, båtluffa, beach party, hyra moppe/atv, hika och bara slappa och njuta av naturen. Har kollat runt vilken ö som ...
Grekland
Nilssonsg,
17 jan. 2013
Updaterad av Alexxx
för 11 år sedan
Hej! vi är två 18 åriga tjejer som hade tänkt åka till Rhodos till sommaren men har svårt att bestämma oss för vart vi ska bo. Vi vill ha ett fint hotell med pool som både ligger nära stranden (helst sandstrand) och nära nattlivet och barerna. Så skulle vara tacksam för lite tips och förslag! ... ...
Grekland
13stella,
13 nov. 2011
Updaterad av Matilda__
för 12 år sedan
Hej, jag är en tjej på 18 år som älskar sol, fest och bad. Just nu går jag sista året på hotell restaurang. Sverige och kylan gör mig deprimerad, jag vill inte stanna här resten av min ungdom. Därför tänker jag ta mitt pick och pack och fly Sverige ett tag så fort jag har sprungit ur skolan.
Jag ...