Updaterad av Desires
för 9 år sedan
Hej,
Vi är en familj med två barn, 6 och 9 år som funderar på att åka iväg 2-3 veckor över påsken nästa år. Jag skulle vilja ha tips på ställen att åka till.
Tar gärna emot förslag på lite ovanligare ställen, och inte bara Thailand och Florida :-)
/Jeanette ... Desires: Mexico, kap Verde, ...
Travellingmama,
25 mars 2008
Updaterad av Aquaholic
för 16 år sedan
Hej alla resglada!
Kortast flygresa o varmaste/pålitligaste charterresmålet i Mars/april vilket anser ni att det kan vara?
Tackar på förhand! ... Aquaholic: Puerto Rico på Gran Canaria
Updaterad av Trea
för 14 år sedan
Hejhej hallå!
Jag och min kompis vill iväg från kylan under sportlovet! Vi söker sol, värme och party! Men vi kan inte bestämma oss angående vart vi vill åka, vår ekonomi är lite sisådär också! Någon som har några förslag?
/Rickard ... Muangthai: Hej
Mitt tips är Spanien.... Gran Canaria ...
Lindafelicia,
15 maj 2015
Updaterad av Stiliyan
för 9 år sedan
Hejhej!
Jag och en tjejkompis letar efter ett ställe som har hyfsat bra nattliv, sol och värme i början av juni. Relativt billigt med drinkar/mat osv? Har ni några tips och ideér på vart man kan åka?
Vi båda blir 19 år.
Kan lägga till att vi var på Sunny Beach i Bulgarien förra sommaren och ...
Grekland
Anna2014,
24 jan. 2014
Updaterad av Gramoz
för 10 år sedan
Hej!
Har en semestervecka i månadsskiftet april/maj, och ev. tänkt besöka Rodos då. Vad säger ni som besökt ön många gånger, hur är vädret? Eller ska vi välja en annan ö/annat land? Vilket isf (av Medelhavs länderna)?
Tacksam för svar :) ... Gramoz: Satsa på albanien , du kommer bli chookad. ...
Europa
Alwe,
24 mars 2013
Updaterad av Alwe
för 11 år sedan
Hej alla goa!
Det är såhär att jag och min pojkvän gärna skulle vilja åka på en liten semester i sommar, helst inom Europa. Vi har båda rest mycket tidigare och vill därför hitta ett resmål som är lite mer speciellt och inte lika "turistigt".
Har ni några bra tips på ett resmål som ...