Utgångspunkt: Thailand

13 nov. 2006 18:13
Visningar: 50
ahaa då banga min ANDRA reskompis ut efter att ha snackat om det i ett halvår, men men jag e inte bitter..! jag vill resa ner till thailand först och främst och sen utgå därifrån. är mycket för impuls och leva livet som ett äventyr. hade tänkt åka i januari, och vara borta så länge jag kan. har cirka 40- 50000:- att kladda för, så jag tror att jag klarar av några månader där. har ingen direkt resplan, men jag är inte så mycket för onödig planering.. är man så långt hemifrån så kvittar det väl om man inte vet vart man hamnar 2 dagar framåt..? hör av dig om du e sugen på en oförglömlig resa!
Av Wille
14 nov. 2006 14:05
tjena, såg att du hade svarat på mitt inlägg, dina planer låter låter mycket bra, men hur har du egentligen tänkt dig med en bil? blir det inte lite jobbigt om man vill dra iväg till en annan plats/land så måste man släpa på den hela tiden, e det inte bara bekvämare att använda sig av de transporter som finns, jag menar så slipper man tänka på bilen.
14 nov. 2006 21:26
Tja såg att du skulle dra till thailand eller ha det som utgångspunkt.
Du hamnade även i samma sits som mig att en polare hoppat av efter ett halvårsplanerande... känns sådär ellehur :)
Har även jag en budget kring 40-50.00 .. Vilken tidpunkt ska du åka ungefär?
Jag har ju tänkt åka den 20 jan...
Vore schysst om man kanske kunde samanstråla där nere eller ngt..

Hör av dig och berätta hur du tänker
Hälsningar philip
Av Dirigo
2 dec. 2006 20:36
Halloj!

Kan man hänga på kanske?! Vet inte ännu om jag åter igen får resa själv eller om det är någon i min bekantskapskrets som med kort varsel kan vara lika snabb i att boka resa som jag. Nu är suget efter Thailand allt för stort för att kunna motstå. Var nere sist i januari 2005.
Jag har planer på att flyga till Bangkok i mitten av januari, om allt vill sig väl. Vistas där ett par dagar och sen ner till västkusten för att dyka en vecka. Sen får jag se var det bär iväg. Mitt jobb kan väl släppa iväg mig max 3-4 veckor och så får det bli.

Hade varit kul med lite ressällskap, hel eller delvis av restiden.

Hör gärna av er!