Ut och se världen. Bila, campa och uppleva

29 jan. 2015 00:26
Visningar: 221
Trött på vardagens, jobba, äta och sova och alla vännerna har stadgat sida med familjer eller har inte råd. Är en glad, social, lättsam och skojjig tjej som vill ut och uppleva helst igår, kryper i kroppen :) Öppen för alla förslag fast dock inga typiska turistcharterresor. Sånt är jag less på :) Hade kunnat hyra en bil och fara runt, campa och bara äventyra. Island, Usa, thailand, bali you name it :) Sugen att fara antingen nu i april maj eller spara ihop en ordentlig buffert och dra till hösten :) Nån/några som är sugna att planera ihop nåt? Ju fler desto roligare :)
Av Elin87
31 jan. 2015 10:41
Hej! Jag har också krypningar i kroppen! Skrev ett inlägg för nån dag sen om Florida 4veckor i april/maj.. Check it out vettja :)
31 jan. 2015 17:31
Mmm mycket se och uppleva / jag har tänkt mig europa mestadels Tyskland tidig sommar / tur genom tyskland ¨kanske stopp i Berlin och någon annan intressant stad , sol bad i Italien tills man blir nöjd sen snittslad bana upp geom Tyskland på våstsidan stopp är inga planerade , se var man hamnar / Tänkt vara ute 3-4 veckor
1 feb. 2015 11:39
Har planer på att dra iväg i höst, gärna November. Thailand, Kapstaden, Florida, resa runt, volontära eller både och :-) Skulle gärna fira nyår någonstans ute i världen oxå. Glad och positiv tjej som vill njuta av livet :-)
Hör av dig om det låter intressant :-)