Ut och res med mig nov-dec!!

10 okt. 2016 15:48
Visningar: 133
Hej hej!! Funderat ett bra tag på att resa iväg från höstrusket då jag snart inte klarar av en minut till. Hsr en bokad asienresa kring nyår men så länge vill jag inte vänta på varmare breddgrader. Letar alltså efter någon som vill iväg någon månad där det är varmare klimat än Sverige. Resa runt eller stanna på ett och samma ställe spelar ingen roll så länge det finns saker att göra. Gillar äventyr och att upptäcka och viktigaste för mig är att ta vara på dagen, dvs att jag inte letar efter någon sjusovare som ligger i sängen fram tills eftermiddagen mer än om man är bakfull ;) låter klyschigt men är väldigt allsidig och nyfiken. Landskap, vandring, vatten & kust, städer, människor, kulturer, konst & musik, träning, MAT, ja you name it. Budjeten är lite begränsad så letar efter någon som inte förväntar sig bästa standard hela tiden då jag inte har råd med det då jag har min kommande Asienresa också. Gillar film och foto, så någon likhjärtad vore asroligt eftersom jag inte känner många med det intresset! Hör av er om ni är intresserade så kan vi diskutera ideér!

And do it fast!!
10 okt. 2016 21:52
Hej!
Jag känner precis som du! Jag måste fly Sverige, hehe.
Jag har själv varit inne på Thailand eller Bali men du kanske inte är så intresserad av det när du ska dit i jul?
Jag är öppen för mycket och känner som du i tycken!
Kan åka mitten på november som det ser ut nu!
Låter det intressant, hör gärna av dig!
10 okt. 2016 22:14
Asså kan lätt tänka mig någonstans i Asien om vi hittar billigt flyg? Tanken är bara att komma undan med allt för grova kostnader men annars är jag i princip på allt! Lägg till mig på fb så kan vi prata mer där annars? Emelie Karlsson, tror du hittar mig lättsre om du söker att jag jobbar på coop extra eriksberg också! :)
11 okt. 2016 11:01
Hej!
Jag själv sitter i valet och kvalet var jag vill resa men hade tänkt sticka iväg någonstans typ en månad. Har varit lite inne på en träningsresa så man inte bara sitter på en bar och dricker öl.
Australien står ju på önskelistan då det är en kontinent jag aldrig besökt!

Är ledig nu och fram till sista januari, så är väldigt fri att disponera min tid!
/Viktor
12 okt. 2016 19:38
Hej.
Jag planerar att åka till Marocko i mitten av november ungefär en månad. Är precis som dig lite ekonomiskt begränsad men Tänkte börja med ett surfcamp, resa runt lite och sen avsluta med lite till surfing! Häng på om du tycker det låter bra. Du kan skriva PM till mig på Facebook eller lägga till mig som vän. Ha de bra Alexandra Johannesson