Usa våren 2014

1 mars 2014 22:56
Visningar: 167
Jag tänker sticka till USA någon gång nu under våren. Jag har egentligen inga planer utan jag tar lite dagen som den kommer. Skulle vara kul om någon trevlig person med samma planer ville ta sällskap.
Hör av er!
2 mars 2014 21:59
Jag tänkte åka till (åtminstone) Washington DC om 1 månad, då körsbärsträden blommar där och det går en speciell Segway-tur för det då (fick blodad tand efter att ha åkt guidad Segway-tur i Paris innerstad i höstas). Jag har ingen exakt plan dag för dag och gillar att ta dagen som den kommer, men det finns mycket att se i Washington DC och New York eller varför inte dra söderut till Florida så man får lite sol och värme också.
Av Adrift
3 mars 2014 13:23
Hej! Jag var i USA på en stor roadtrip hela förra sommaren så hör gärna av dig om du vill ha lite tips därifrån. Jag själv är sugen på att återvända till västkusten runt LA och liknande men tyvärr skulle detta bara kunna ske under semestern och inte nu i vår.
Av Waasper
3 mars 2014 14:01
Hej!

Jag är grymt sugen på att dra iväg på en längre resa i sommar. Har funderat mellan Asien eller USA.
Hur länge tänkte du vara borta och vad tänkte du dig för budget?
Jag gillar att upptäcka saker, chilla, festa. Jag är med på det mesta.

Det känns ganska skönt att ha någon att resa med redan innan man åker till USA. Är lite svårare att hitta vänner på vägen där gentemot om man åkt till typ Asien.

Jag är mest sugen på västkusten. Men är öppen för förslag.

/Per.
7 mars 2014 00:05
Hej! Är också super taggad på USA helst västkusten. Tanken är att åka dit i april eller maj men vore kul med ressällskap Hur länge kan du tänka dig att vara borta?