Usa vår/sommar 2011 !

Av Eve22
28 juli 2010 12:17
Visningar: 677
Hej!
Jag är en tjej på 23 år som söker en jämngammal (några år över eller under är självklart okej!) tjej att resa till usa med nästa år på våren eller sommaren! Jag tänkte mig ungefär tre veckor och vill besöka New York, Los angeles och San fransisco!

Jag söker en tjej som vill både festa ibland och ibland ta det lugnt och bara njuta! Se sevärdigheter och shoppa en del! Ja det mesta helt enkelt :)

Jag hade inte tänkt mig sovsalar som boende utan vill bo på mer riktiga hotell, jag har räknat med en budget från ungefär 25-35000 för flyg och boende. Självklart strävar jag efter det billigare alternativet! Men vill helst bo centralt och inte för många kilometer från städernas centrum!

Men är öppen för andra idéer också!

Kan och vill du samma sak? Vore jättekul!! Let me know :)
22 sep. 2010 14:02
Hej vet om du redan hittat en resekompis men om inte så är jag väldigt intresserad! Har preics kommit hem från en 9 mån res i australien o nu är det USA som gäller men vill inte vara borta riktigt lika länge utan några veckor låter toppen. Om du vill prata lite mer har du min mail här: (Logga in för att se e-postadress)

Hoppas vi hörs snart då:)
14 dec. 2010 11:31
Hej!

Jag är väldigt intresserad av samma grej! Jag har planerat en resa runt den 25 maj ca. 2 veckor. Eftersom alla mina vänner har fullt upp med andra saker eller inga pengar så har jag tänkt göra resa själv. Men det vore ju självklart kul med sällskap! Är du fortfarande på och intresserad så hör gärna av dig! Det låter som att vi vill göra precis samma saker! (Logga in för att se e-postadress)

Hälsningar /Cathrine