USA för att besöka Crossfitboxar & leva livet!
Hej,
jag söker en resekompis våren 2016 som har träning & kost som en stor del av livet. Jag vill åka till USA för att åka runt och besöka olika crossfitboxar runt om i landet samtidigt som jag får uppleva nya delar och erfarenheter/äventyr!
Min tanke är att hitta lägenheter/rum att hyra där man kan laga egen mat de dagar man föredrar osv! Min tanke är att vara borta 2-3 månader!
/Elin
jag söker en resekompis våren 2016 som har träning & kost som en stor del av livet. Jag vill åka till USA för att åka runt och besöka olika crossfitboxar runt om i landet samtidigt som jag får uppleva nya delar och erfarenheter/äventyr!
Min tanke är att hitta lägenheter/rum att hyra där man kan laga egen mat de dagar man föredrar osv! Min tanke är att vara borta 2-3 månader!
/Elin
Hej!
Jag är också väldigt intresserad av hälsa och träning men har aldrig testat crossfit, skulle gärna vilja dock. Och vill ju såklart till usa!! När hade du tänkt dra? :)
/malin
Jag är också väldigt intresserad av hälsa och träning men har aldrig testat crossfit, skulle gärna vilja dock. Och vill ju såklart till usa!! När hade du tänkt dra? :)
/malin
Vad roligt! Vart bor du? Jag tycker ABSOLUT du ska ta och testa några crossfitpass, det är en helt underbar sport med såå ycket gemenskap & glädje bland alla som tränar! Annars finns såklart andra möjligheter till att träna annat om du känner för det!
Jag hade tänkt åka i mars 2016 :)
Jag hade tänkt åka i mars 2016 :)
Ja det verkar sjukt kul! Jag bor i Göteborgsområdet , sj? Okej, jag tänkte ju åka i januari dock eller iaf vara tillbaka i april så det var lite synd.