Upptäcka världen

Av Wille
12 nov. 2006 16:12
Visningar: 112
Hej, jag är en glad o go kille på snart 20 år som ska ut och upptäcka världen. Tänkte åka i mars typ, men ingenting är spikat. Vill resa runt i sydostasien och oceanien. Jag ska bara ut o njuta av allt som erbjuds och ha mycket utrymme för impulsutflykter. Skulle vara jätteroligt att dela detta med någon, tjej lr kille.
13 nov. 2006 15:00
tjena wille! jag ska med dit du ska och har samma syn på resan som du. t.ex köpa en minibuss där och glida längs med kusten.. men jag hade mer tänkt mig att sticka efter nyår typ. har väntat ett år nu så jag börjar bli lite smågalen nu.. men om du e sugen så svara så fort du kan så snackar vi mer på tele.
ha det gott!
Av Corinne
28 dec. 2006 23:08
Hej! Jag är en tjej på 20 år. Jag tycker detta låter super! Jag har ungefär detsamma i åtanke förutom att jag planerat att åka någon gång i höst på grund av att reskassan är lite väl tunn för tillfället. =0) Men om du är intresserad av att skjuta upp resan några månader så hör gärna av dig så kan man ju alltid diskutera vidare!
Har du för övrigt nån tanke på hur länge du vill vara borta? Jag hoppas på minst tre månader iaf. Därefter stannar jag gärna så länge pengarna räcker.

Ha det!

MVH

//Jannika