Uppleva sydamerika

4 sep. 2017 14:29 (redigerad)
Visningar: 163
Heej!
Jag är en tjej från Malmö som ska resa till Sydamerika nu 3 oktober med en vän. Men han kommer lämna mig efter ca 5 veckor. Planen är att resa vidare själv men tänkte kolla här ifall det finns någon som har något planerat som jag kan möta upp någonstans. Vi har planerat Peru och Chile men efter det är jag lost. Eller om ni vet något bra ställe i Sydamerika där man enkelt kan hitta någon att resa vidare med.

Är inte så mycket för tempel men älskar härliga städer med underbar arkitektur. Tycker om att besöka vissa typer av museum. Älskar naturen och att vandra. Att få uppleva ny kultur och att se nya delar av världen är främsta prio på resan. Tycker om att festa, helst techno rave men tar oftast seden dit jag kommer. Fast om jag ska klara av stureplansliknande ställen så behövs rätt stor volym alkohol. Om du känner igen dig i mig så tror jag vi kommer bra överens. Kommer bra överens med de flesta men roligast om vi har samma intressen!

Kram!
6 sep. 2017 10:56 (redigerad)
Hej Sara! Kajsa heter jag och ska resa till buenos aires och plugga spanska i två månader den 4 oktober. Min vän ska resa hem den 17 december men jag är sugen på att fortsätta resan men vill gärna hitta någon att resa med. Jag är också väldigt sugen på att resa till Chile och sedan vidare. Jag kommer också från Malmö och tycker det låter som att vi tycker och tänker liknade när det gällar att resa! Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer. Jag heter Kajsa Davidsson!
Kram