Sri Lanka
Chrlju,
2 jan. 2017
Updaterad av Annpel
för 7 år sedan
Vi åker till Sri Lanka om ett par veckor för första gången och undrar hur man tar sig från Colombo airport till Unawatuna på besta sätt.
Christer ... Annpel: Kom hem från Sri Lanka för en vecka sedan. Det är inga problem att hitta chaufför. Det är många som livnär sig på att köra runt turister. De ...
Sri Lanka
Jica,
15 juli 2015
Updaterad av Leifivan
för 9 år sedan
Ni som har varit här, har ni lust att tipsa om fräscht boende på båda platserna. Hur är vattnet på dessa ställen? Klart eller grumligt?
... Leifivan: Håller på att uppdatera www.mirissa.se tar gärna emot tips.
Info@mirissa.se
Apropå Mirissa i ett av mina nyhetsbrev skrev jag om Yoga och ...
Sri Lanka
Swi011,
20 nov. 2012
Updaterad av Petteri
för 11 år sedan
Hej!
Bokat 2 veckor i Sri Lanka, anländer 30.12...
Vårt preliminära schema ser ut som följande:
4 nätter i Mirissa
2 Nätter i Tangalle
4 Nätter i Unawatuna
1 Natt i Eliya Nuwara
1 Natt i Colombo
jag undrar nu om någon besökt dessa ställen och kan ge lite råd. Vi är ...
Sri Lanka
Nancy65,
18 dec. 2015
Updaterad av Nancy65
för 8 år sedan
Kommer att åka till Sri Lanka i slutet av januari 2016, tillbringar 6dagar i Bentota och därefter några i Unawatuna. Tänker oss sedan ta oss till Yala och därefter Ella, hoppas på att ta tåg till Kandy därefter.
Hur kan man ta sig till Yala och hur nånga övernattningar krävs där för att hinna med ...
Sri Lanka
Coronet,
28 juli 2023
Updaterad av Coronet
för 1 år sedan
Min sambo och jag åker till Sri Lanka i april nästa år, det är vårt första besök i landet och vi ska stanna i två veckor. Jag har läst tidigare inlägg men de har några år på nacken så jag ber om lite uppdaterade synpunkter!
Upplägget för vår resa ser, än så länge, ut så här; först en natt i ...
Sri Lanka
Fiaff73,
4 maj 2016
Updaterad av Cbradley
för 3 år sedan
Vi ska tillbringa hela jan nästa år på denna fantastiska ö. Vi ska resa lätt o resa runt en del, först till Kalpytia ( maken kitesurfar) men sedan undrar jag.. Vi hade som många andra tänkt ta Hikkaduwa, Unawatuna, Kogalla, Mirissa m.m. Men det verkar som om det är väldigt exploaterat!!?? Vet ngn ...