Strandqvist,
12 sep. 2012
Updaterad av Dalton17
för 6 år sedan
Är det någon som hittat en kabinväska eller ryggsäck med måtten 55x40x20 med hjul - där det går att antingen öppna upptill för att få ut en mindre väska alternativt knäppa loss översta delen som förslagsvis även har en axelrem?
... Lionking123: Kolla in denna artikeln som visar olika alternativ ...
Thailand
Evano,
12 dec. 2016
Updaterad av Evano
för 7 år sedan
Åker med familjen (2 vuxna, 3 barn: 9,7 & 5 år) en månad till Thailand, Malaysia och Singapaore 2017.
Har börjat med att göra listor på vad man bör och måste ha med sig men skulle gärna vilja ha tips från alla rutinerade resenärer på vad man ABSOLUT inte får glömma men som lätt glöms!!
Alla ...
Updaterad av Barabrittiskt
för 8 år sedan
Hej!
Vill ha tips om vilken stad ni tycket är den ultimata weekendstaden?
Fyller 30 nästa år och har bestämt att åka iväg på en weekend med släkt och vänner. Behöver en stad som är ganska billig att flyga/bo i och helst väldigt billig att vara i. Runt 2500/pp för flyg och hotell?
Vill ha god ...
Swehorsedesign,
1 dec. 2006
Updaterad av Annalee
för 17 år sedan
Hej
Jag och min son ska åka utomlands, vi ska ta en sista minuten.
Men vi är inte så beresta av oss och behöver lite hjälp.
Har kikat runt på sista minuten sidor och i kataloger men inte hittat något som vi bestämt oss för.
Efterlyser en bra sista minuten sida på internet som man kan välja
* ...
Updaterad av Laplander
för 16 år sedan
så då bestämde ja mig att ja måste bli medlem här :D åker till madiera på tisdag nån här som varit där? hört att det ska va väldigt vackert :D så ja lär inte bli besviken =) ... Laplander: Skriv in madeira i sökrutan så får du fram tidigare diskussioner, bloggar osv . om resmålet, jag har skrivit ...
Updaterad av Daytona
för 3 år sedan
Hej!
Jag tillsammans med mamma och 2 syskon - 10 och 15 - har tänkt att åka till USA i augusti 2022. Vi planerar att stanna i 14 dagar och tänker att vi främst vill stanna i Los Angeles men samtidigt hinna med några nätter i Las Vegas.
Vilka områden är mest familjevänliga? Har spanat in West ...