Updaterad av M4sta86
för 5 år sedan
Någon som flugit med detta bolag? Hittat en resa till bra pris men osäker på hur bra de är? Recensioner om dåliga säten, litet benutrymme osv.
Flyget är en Airbus A330-300 och som jag förstått det är det säten enligt 2-3-2 princip.
Bokningssajterna jag använde uppger inte längre hur stort ...
Thailand
Ari72,
8 feb. 2015
Updaterad av Sannapannapyttipanna
för 9 år sedan
Vi ska resa i December 3 v till Thailand. Min fru är flygrädd och kollar upp allt. Så vad tycker ni om Turkish airlines? ... Sannapannapyttipanna: Tack för alla svar :)
Ang sittplatser vad det en annan som tipsade mig om att checka in online dagen innan .. då ska man tydligen kunna välja ...
Updaterad av Djalil
för 9 år sedan
Turkish Airlines
Vi var 4 personer som såg fram mot en trevlig långhelg i Istanbul Vi reste ut från Arlanda torsdagen 4/11 och hade återresan bokad på söndag den 7/11 kl.13.50. Att vi blev en timme sena kan man ju leva med. Orsaken ”sent inkommande plan” innebär för övrigt att det var lika illa ...
Thailand
Jonasson,
31 mars 2009
Updaterad av Annl
för 13 år sedan
Är det någon som flugit med Turkish Airlines till bangkok? Vi funderar på att åka i februari och det är Turkish Airlines som jag hittat billiga flygstolar med. ... Charina: >Citerat från leroslover:
>Åkte med dom från Arlanda via Istanbul till Bangkok i mars i år. Valde dom efter mycket ...
Updaterad av Hathor
för 13 år sedan
någon som flygit med turkish airlines till Asien? Service? Mat? Underhållning? ... Bibby: Kollat här?
http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/sok/turkish+airline
Personligen så flög jag med dem till HKG för dryga året sen, inga problem och kan rekas!
... Hogca3: Hej
Vi flyg med dem ...
Thailand
Anlinea,
12 sep. 2007
Updaterad av Masve
för 17 år sedan
Hejsan.
Vi ska åka till Bangkok och sedan vidare men jag undrar om någon har rest med Turkish airlines och om dom va bra eller.......?!
/Anlinea ... Masve: Har aldrig åkt med bolaget, men jag har sett att de har bra priser och flygtider. Är dock tveksam till att åka med dem eftersom de haft så ...