Cypern
Annikae1972,
19 mars 2014
Updaterad av Yabbah
för 10 år sedan
Hej på er!
Vi funderar på att åka till Cypern nästa sommar, och skulle gärna vilja ha lite information.
Vi är en familj med två tonårstjejer, 14 och 17 år. Vi funderar på Fig Tre bay och lägenhetshotellet Trizas. Vad tror ni om det?
Och hur är prisnivån på öl,mat och shopping?
Hur är ...
Cypern
Marrow,
19 juli 2006
Updaterad av Millamollan
för 15 år sedan
Jo jag har precis börjat kolla på resmål nedåt i EU, Jag vill till något ställe där jag kan slippa allt lung och tråkiga stränder i sverige. Jag vill festa o sola som aldrig förr.
Jag har kollat på Alanya i Turkiet, och Ayia Napa i Cypern, men nu såg jag att pågrund av dessa "massförstörare" så ...
Cypern
Teresia81,
5 okt. 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Jag har en bekant som vägrar åka till Turkiet för hon vill inte stötta en diktatur, men hon ska fara till norra Cypern( Pine Valley). Är inte det typ samma sak? Jag har försökt googla men blir inte100% säker?
... Erik777: Nej är inte riktigt samma sak. Turkiska republiken på norra Cypern är ...
Cypern
Suziq,
18 maj 2011
Updaterad av Apjordan
för 5 år sedan
Hej,
Nästa helg åker jag till norra Cypern, dvs den turkiska sidan. Kommer vara i närheten av Kyrenia.
Är det någon som varit där och kan tipsa mig om vad man bör se och göra?
Hälsningar
Suzana ... Apjordan: >Citerat från Douglas01756:
>Hej.
>Boka er transfer i god tid, min transfer ...
Cypern
Matilda305,
19 sep. 2013
Updaterad av Ivan
för 8 år sedan
Någon som vet om det finns så man kan ta dykarcertifikat i Ayia Napa och vad kostar det? Är det billigare att ta det i Sverige? ... Ivan: Hej Jocke,
Var reseledare-guide i gamla Jugoslavien. Dykningen har aldrig varit Number One för turister där.
Röda havet funkar bra i även i juni. Du är ju ...
Cypern
Fameliasson,
29 maj 2016
Updaterad av Froken_m
för 8 år sedan
Hej, tänkte kolla om det är någon här som rest ospecat med Fritidsresor till Cypern nyligt och vad ni hamnade på för hotell. Ifall det är så att dom har ett hotell där dom inkvarterar alla ospecade eller om dom använder sig av det som finns kvar att boka. Har ni varit med om att dom använt sig av ...