TURKIET ALANYA

10 apr. 2009 18:05
Visningar: 1060
Hejsan, jag är en tjej som bor i turkiet alanya, tidigare bott med min pojkvän men efter mycke som hänt är vi inte längre tillsammans, så jag bor själv i en lägenhet har två rum , en toa, balkong och vill gärna ha sällskap, är du intresserad får du gärna höra av dig :)

( ENDAST TJEJER)
8 maj 2009 13:30
Hej!
Jag bor i alanya och letar lägenhet just nu.

Du verkari nte vara inne här så mycket men här av dej om du kikar in..

Min msn/mail:

(Logga in för att se e-postadress)
9 maj 2009 11:01
Heej alla resande människor:)
Har en fråga som jag verkligen behöver hjälp me,hoppas d e någon som vet något om detta då- d e så härra att jag o min familj vill åka till turkiet på en bilresa men vi villl ej köra hela vägen ner till turkiet,därför vill jag veta om d möjligen finns båt som åker från sverige tillturkiet ,spelar ej ngn roll vart i turkiet bara man kan ta in bilen i båten... Snälla någon hjälp mig me detta-------???
20 juli 2009 17:15
heej tjejen...jag är intresserad faktiskt!
du kan ju adda mig på min msn (Logga in för att se e-postadress) så kan vi prata mer där..=)
26 juli 2009 16:58
Nej tyvärr inga båtar från Sverige till Turkiet, det finns endast gigantiska båtar och de transporterar ej människor. Om du är orolig över trafiken så är vägen ner ingenting jämfört med trafiken på plats...:)
De flesta som bilar ner brukar ta 2 olika färjor i Danmark ( eller bron ) och Tyskland och avslutar färden med 2 dagars båtresa från Italien till Turkiet.
Lycka till och kör försiktigt!
31 juli 2009 12:29
Hej...

Jag funderar på att åka vecka 34 eller 35...bor du där hela sommaren eller kanske året runt? Vad tänker du i pris för en vecka?
3 aug. 2009 19:27
hejsan, jag bor där året runt, men jag bor nu mera med en annan tjej så finns tyvärr ingen plats kvar, om det vart det du menade med pris i veckan, :)
Citerat från cincinnati:
Hej...

Jag funderar på att åka vecka 34 eller 35...bor du där hela sommaren eller kanske året runt? Vad tänker du i pris för en vecka?
Av Mimi__
4 aug. 2009 08:49
Hej,
Denna sommar har jag vart i Alanya två veckor och har förälskat mig i staden / landet. Just nu letar jag efter jobb och boende i Alanya efter nyår och framåt på obestämd tid.

Är det någon som vet om det går att få tag på jobb och lägenhet eller liknande boende nere i Alanya under vintern?
Och någon som har nå tipps på hur man får tag på jobb, boende och hur man ska gå tillväga?

:)