Tunisien
Mosmosi,
28 sep. 2019
Updaterad av Nspfish
för 5 år sedan
Hej hej.
Jag (tjej) och min flickvän har funderat på att åka på semester till Tunisien. Har ju läst att homosexualitet är olagligt där. Bör vi välja en annan destination? Kan det gå att åka dit? Vad bör vi då tänka på?
Tacksam för svar ... Nspfish: Jag har goda vänner som spenderade 3 dagar i ...
Tunisien
Annlin556,
2 feb. 2011
Updaterad av Wanneli
för 13 år sedan
Hallå. Någon som har någon åsikt om Port El Kantaoui och hotellet Sun Family Kanta Resort i Tunisien?? ... Wanneli: Hotellet kan jag ej mkt om men de ligger en bit ifrån Hammam Sousse ett omr. mellan Sousse o Kantaoui.
Promenadavstånd om man vill in till Sousse, även till Kantaoui, o vägen till ...
Tunisien
Gwbiker,
1 sep. 2010
Updaterad av Ingemar_e
för 14 år sedan
Funderar på tunisien med mina 2 döttrar. Nu ser och hör jag att många upplevt att tunisiska män kan vara väldigt jobbiga...... vill gärna hålla om unga blonda tjejer... och att man tjatar och tjatar om man säger nej. Man vill ju inte behöva ha sina döttrar i koppel...blir jobbigt att vaka över dom ...
Tunisien
Annical,
2 juli 2010
Updaterad av Annical
för 14 år sedan
Hejsan alla!
Den 14 augusti reser jag och en tjejkompis till Tunisien och Sousse i två veckor. Vi kommer bo på ett litet hotell och har frukost på priset. Dock funderar jag nu på hur mycket pengar kommer kan tänkas behövas till mat under två veckor? Någon som vet?
Undrar också om det finns ...
Tunisien
Schelenen,
18 juli 2010
Updaterad av Wanneli
för 14 år sedan
Har hittat ett jättebilligt flyg till Tunis.(656:-)
Min fråga är: Om jag nu landar i Tunis, var ska jag söka boende?
Hammamet? Djerba?
Allt vi vill ha är ett strandnära hotell. ... Mondiano: Ja, ni har flera valmöjligheter, Hammamet, Monastir, Djerba, bl.a. Frågan är hur långt (från Tunis) ni ...
Tunisien
Mad,
26 maj 2010
Updaterad av Tono
för 14 år sedan
Hej,
Undrar om någon har besökts fritidsresors hotell Dream Park Hotel & Spa i Djerba, Tunisien? Är det ett okej hotell? Det verkar ligga lite "off", så därför undrar jag om det finns några restauranger eller affärer i närheten? Ska man ebart välja frukost eller ska man köpa till all-inclusive? ...