Thailand
Seastone,
14 nov. 2013
Updaterad av Theelf
för 11 år sedan
Jag har bokat mina flygresor till Bangkok genom olika bokningsbolag, tex Flygstolen, Tavellink m.m. Varje gång så betalar jag lite extra för ett sk servicepaket. Hjälp med platsbokning bla. Alltid fungerat, lätt o få kontakt med osv. I år föll valet på Travelstart, som just då, hade dom billigaste ...
Thailand
Jim,
25 feb. 2008
Updaterad av Famlofquist
för 14 år sedan
Ngn som bokat med flygpoolen eller travelstart? Kan man lita på att man får billjetterna och kommer iväg? ... Sierra: Jag har använt Travelstart en gång och det funkade alldeles utmärkt!
Trevlig resa! ... Laplander:
>Citerat från jesperw:
>En vanlig missuppfattning är att den "vanliga ...
Thailand
Kotleta,
27 jan. 2010
Updaterad av Fiddi
för 14 år sedan
Har bokat resa via Travelstart.se, flyg med Thai airways Köpenhamn-Bangkok, Bangkok-Krabi, returbiljetter. Vi är fyra personer, tre räknas som vuxna, dvs. över 15 år och en räknas som barn/ungdom och är 13 år. Bokningen är fullbetald och bekräftad, både hos Travelstart och hos Thai airways, via ...
Thailand
Tiffany,
7 maj 2008
Updaterad av Sussmaya
för 16 år sedan
vad kostar det för två vuxna och två barn att ta sig från krabi flygplats.till klong dao stranden i koh lanta
gärna flera alternativ och om man ska pruta på taxin .
sedan undrar jag vad det är för värmae i sept tänkte åka dit den 15 och hem den 29. hur pass mycket regnar det tex
och är det nån ...
Thailand
Flygandeankan,
31 maj 2015
Updaterad av Flygandeankan
för 9 år sedan
Familjen ska åka till Thailand och dottern måste åka hem tidigare. Vi tänkte åka med Thai Airways.
Kan man göra denna typ av bokning via något av de billiga onlinresebolagen utan extra kostnad eller mot en låg extrakostnader.
Vi vill alltså sitta tillsammans på resan ner vilket jag gissar ...
Thailand
Linn7,
17 mars 2010
Updaterad av Peter_o
för 13 år sedan
Flyger imorgon till Bangkok, mellanlandar i Peking (med Air China) Upptäckte igår att vi skrivit våra tilltalsnamn på bokningarna, ej det förstnämnda i passet! Paniken nära, men på travelstarts hemsida (där jag bokat) står det att man ska skriva in FÖRSTA namnet i passet. Blir det problem att komma ...