Rumänien
Daniel86,
9 mars 2019
Updaterad av Daniel86
för 5 år sedan
Jag ska till Rumänien i november (troliga resdagar 8-17nov). Jag gillar att upptäcka så att när jag ska ner denna gång så betar jag av även Moldavien. Planen är att flyga till Moldavien och därifrån med tåg (innebär några stopp) ta mig till Cluj. Har varit i Rumänien tidigare (sällskap av en tjej ...
Rumänien
Pauliiina,
21 maj 2016
Updaterad av Zoli
för 8 år sedan
Hej Hej!
Är sugen på att göra en volontärresa någonstans i Europa efter sommarn. Har kikat lite och hittat en organisation som låter intressant till Rumänien, http://www.amzungo.com/varldsdelar/europa/rumanien/
Tänker att om intresse finns så kanske man kan kombinera resan med en roadtrip och ...
Rumänien
Palm8551,
20 jan. 2016
Updaterad av Palm8551
för 8 år sedan
Hej alla resenärer.
Livet är rätt grått och trist här i Sverige i Januari.
Jag och min gode vän planerar en resa till Rumänien, med stor sannolikhet till Bukarest. Vi kan utlova mycket roliga eskapader och monument på dagen. Väl mött.
Australien
Younso,
13 jan. 2025
Updaterad av Younso
för 20 timmar sedan
Skall vara i Australien i närmare 4 veckor och äter medicin för diabetes (2 eller möjligtvis 5 tabletter per dag beroende vad jag behöver men ingen insulin spruta). Är det någon som vet om man bör ha med sig ett läkarintyg för tabletterna? Det rör sig om 50-130 tabletter...
Europa
Arne08,
12 jan. 2025
Updaterad av Mirreli
för 23 timmar sedan
Hej!
Behöver lite tips ...
Min son och hans kompisar (4st) ska åka på sin första sommarsemester till sommaren. De är mellan 18-19 år. De vill ha bra strand, hyfsat nattliv/fest, men även något att göra dagtid. Lite äventyr eller upplevelse. Så inte värsta fest stället, men dock fest:). Tror ni ...
Afrika
Xtisse_78x,
26 okt. 2024
Updaterad av Hawaii
för 1 dag sedan
Hej,
Vill veta hur det är att ta sig runt Madagaskar med antingen hyrbil lr bussar. Hur får man reda på i förväg över hur d går? Är de pålitliga? Trygga? Hur betalar man? Är det ett säkert land att resa i? Hur är det att köra där?