Portugal
Miajonas22,
8 mars 2017
Updaterad av Zappe50
för 7 år sedan
Hej!
Nu reser vi till Portugal. Flyger till Faro och hyr enbil.
Så här ser vår rutt ut:
Dag 1 Ohlao
Dag 2-3 Lagos
Dag 4 Setúbal
Dag 5-6 Lissabon
Ni som varit i Portugal förut - verkar detta bra eller skall vi övernatta på någon annan ort ?
Tack på förhand
Anna
... Zappe50: Kul ...
Portugal
Botilda,
22 jan. 2012
Updaterad av Amarula
för 12 år sedan
Vi åker till Lissabon 5 dagar i juni (jag, min man och våra tonårsdöttrar). Tänkte sedan åka ner till Algarve (12 dagar) och har bokat flyg från Faro till Sverige. Är nu i valet och kvalet om vilka orter vi ska till - Lagos, Albufeira eller Faro? Vad säger ni som har varit där? ... Babbo: Det beror ...
Portugal
Benyo,
11 maj 2010
Updaterad av Amarula
för 14 år sedan
Hej!
Har planer på att åka till Algarvekusten i sommar för att avnjuta sol och bad i nästan 2 veckor i slutet av juni / början på juli. Många verkar rekommendera Albufeira och Portimaõ, men jag skulle gärna vilja få fler tips, gärna på ställen efter kusten med bra mat och boende där det inte är ...
Portugal
Quincy1,
15 sep. 2016
Updaterad av Quincy1
för 7 år sedan
Hej
Vi funderar på att åka till Portugal till våren. Har aldrig varit där , jo på Madeira, men nu är det fastlandet som gäller. Vill höra lite om olika delar av landet. Vill helst inte hamna där det bara är uppbyggt för turister utan mer där folk bor också. Inte jätteviktigt med bad men tycker om ...
Portugal
Kboggio,
19 apr. 2013
Updaterad av Globetrotterskan
för 11 år sedan
Hej, jag ska till Portugal, Algarve kusten (Albufeira) v. 29. Vi kommer att åka runt till olika ställen med hyrbil osv. Det kommer att finnas med en 5 åring. Finns det något som vi inte får missa? Helst barnvänligt. Någon som har rekommendationer om mat? Om något speciellt hantverk Portugiserna är ...
Portugal
Robbo,
16 juli 2008
Updaterad av Emse
för 16 år sedan
Nästa resa blir troligtvis närmare Svedala. Kanske Portugal som jag/vi har lyckats missa.
Var i Portugal är bäst om man vill ha sol/bad, bra mat men även vill ha lite lugnare.
Närmsta samhälle får gärna vara årsmodell äldre då jag gillar historia. ... Nilserikp: På Algarvekusten kan man bada ...