Updaterad av Fannybl
för 8 år sedan
Hej!
Sommaren 2017 har jag, min pojkvän samt ett annat par tänkt att göra en roadtrip i USA och vara borta 2 - 2,5 månader. Planerna ser ut såhär i nuläget:
1, New York, 6 nätter
2, Washington DC,3 nätter
3, Charleston, 1 natt (kan bytas ut om någon har ett bättre förslag på resemål mellan ...
Updaterad av Matto
för 16 år sedan
Jag kommer anlända till SF vid 22:50 tiden på en söndag i juni. Sitter och funderar lite hur man ska göra med hotell och transport. Kommer antagligen bo rätt nära union square så man kan ta bart-train in. Enligt tidtabellen går dock sista tåget strax före midnatt så kan ju bli tight kanske.
Taxi ...
Updaterad av Hjort
för 2 år sedan
Hej!
I början av september ska vi åka på en resa till usa. Så här ser resan ut.
3 nätter i las vegas (Excalibur)
1 natt i grand canyon, South rim (yavapai lodge)
1 natt i lauglin
1 natt i santa barbera
1 natt i monterey
3 nätter i San Francisco (villa Florence)
7 nätter på oahu, hawaii
1 ...
Updaterad av Brycecanyon
för 5 år sedan
Hej allihopa!
Är ny här men har sett att man kan få superbra tips från andra erfarna resare så jag gör ett försök!
Jag älskar att planera resor; vad ska man se, vart man ska äta/bo osv. nackdelen är att jag kan fastna i saken och överanalysera det då jag vill att allt ska bli perfekt. Vi har ...
USA
Marialarsson_1,
4 aug. 2016
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Hej!
Nu har jag läst på ganska mycket i gamla trådar, men känner ändå att jag behöver svar på några funderingar. Vi är en familj med två barn på 10 och 12 år som har en inbokad resa till Kalifornien i oktober-november. Vi är borta 2 veckor och har funderat fram och tillbaka på hur vi ska ...
USA
Ullihall,
28 mars 2016
Updaterad av Ullihall
för 8 år sedan
Hejsan,
Börjar med att tacka för era svar, de uppskattas :)
Vi kommer i början på maj åka till Kalifonien under 13 dagar. Vi landar i Los Angeles och flyger hem från San Francisco. Vi har med andra ord 11 dagar att leka med då första och sista dagarna är bundna till L.A & S.F
Det vi bokat är ...