Storbritannien
Stefu,
10 sep. 2015
Updaterad av Barabrittiskt
för 9 år sedan
Hur är det annars att hyra bil från Edinburg flygfält? Något man behöver tänka på? Kommentarer, åsikter (firmor man bör undvika?)? Är det så att hyrbilskontoren ligger ganska långt från terminalbyggnaden? Hur slutgiltigt är det pris man ser på nätet? Lönar det sig att ta full försäkring? Bra/dåliga ...
Storbritannien
Silvana,
28 mars 2009
Updaterad av Silvana
för 15 år sedan
HEJ! Tänkte ta Ryan Air lågprisflyg till Glasgow i sommar. Tänkte ev stanna i Prestwick och göra dagsturer till ön Arran. Är det någon som har erfarenhet av detta, avstånd,behöver man hyra bil, bussförbindelser mm. Finns det någon att göra på kvällarna i Prestwick? ... Nisse2ears: Hej Silvana, jag ...
Storbritannien
Carolinemichaelapalm,
29 apr. 2016
för 8 år sedan
Hejsan,
Vi ör ett gäng tjejer som reser till London Luton kl 22.15 från köpenhamn och landar strax efter 23 (tid england). Min fråga är, hur tar vi oss till London Paddington smidigast/billigast och är det något vi måste förboka?
Vi har hört att tass är ganska dyrt och vill därför få lite ...
Storbritannien
Carolinemichaelapalm,
28 okt. 2015
för 9 år sedan
Hejsan!
Jag undrar då jag åker till London den 12-15/11 om man kan köpa biljetter till bussar/tåg på plats på Gatwick? Även vad biljetterna kostar om man nu ej förbeställer dem? Vi kommer att landa kl 08.00 och blir så osäker på vilken busstid man skall välja och jag vill ej betala massa pengar ...
Storbritannien
Nattugglan,
12 jan. 2013
Updaterad av Hawaii
för 11 år sedan
Hej! Ska flyga till Edinburgh i början av juli och har hittat billiga flygbiljetter från Köpenhamn. Haken är bara att det är med något italienskt lågprisbolag som heter Air Bee. De verkar ha startat upp på nytt alldeles nyligen och jag hittar ingen information om hur pålitliga de kan vara. Det blir ...
Storbritannien
Foppis,
28 feb. 2011
Updaterad av Foppis
för 13 år sedan
Så var det då jag igen med fler frågor till alla er reskunniga.
Har ju skrivit fler inlägg och fått mycket bra svar. Nu är hotell + B&B (Morven) bokat och det blev till slut också Ryan air :)
Men... sista dagen kommer vi norrifrån med bil tillbaka till Edinburgh för avresa tidigt morgonen ...