Thailand
Brokke,
6 jan. 2012
Updaterad av Ynwi
för 12 år sedan
Hej alla ni som sitter med färska priser på transfer mellan krabi flygplats och ao nang, vad ska det kosta denna bit?
oavsett minibuss, vanlig bil, etc... ... Ynwi: Du kan också ta flygbussen. Den står ute till höger när du lämnar ankomsthallen.
Den kostar 90 B till Krabi stad dit den kör först ...
Thailand
Nickis,
4 feb. 2016
Updaterad av Nickis
för 8 år sedan
Hej!
Vi är en familj på 4 som ska på en tre veckor lång resa i Andaman sea.
Vårt sista ö innan en avslutande natt i Krabi / Aonang (för att vara nära flygplatsen) är Koh Kradan. Vet att rutten inte är helt optimal men så blev det. :)
Hur tar vi oss enklast och billigast (utan att flyga) ...
Thailand
Ansun,
19 nov. 2018
Updaterad av Ansun
för 6 år sedan
Kommer att landa på Krabi flygplats på förmiddagen och tänker stanna ett par nätter i Ao nang till att börja med.
Vad finns det för olika alternativ att ta sig till Ao nang från flygplatsen och vad kostar det? ... Tittin: Det finns taxi så klart och så en lokal buss som inte kostar just nått ;)
. ...
Thailand
Brokke,
19 jan. 2009
Updaterad av Sindel
för 15 år sedan
Någon som vet hur man tar sig billigast frånPhuket till krabi?
Pris?
... Sindel: Billigast vet jag tyvärr inte, men det borde ju vara med buss.
Men BEKVÄMASTE vet jag!...*ler*
Visserligen från Khao Lak-Ao Nang (Krabi), men priset är nog ganska så likvärdigt, tror jag. Vi förbokade en ...
Thailand
Ag72,
10 sep. 2017
Updaterad av Cnon
för 5 år sedan
Någon som har tips på bra taxibolag för transfer mellan flygplatsen - Klong Dao beach.
eller bara välja någon på flygplatsen, ... Cnon: Om vårt plan går 12.15 från krabi AirPort när bör man åka taxi från Koh lanta?
Osäker eftersom det kommer vara nyårsdagen också??? ... Sierra: Cnon,
Checkin ...
Thailand
Struk,
9 jan. 2015
Updaterad av Yoppe
för 9 år sedan
Vi ska spendera 2,5 vecka i Thailand i februari. Vi har hört om Ao Nang och tänkte börja där i 5 nätter. Vad finns det för andra ställen vi kan åka till i närheten av krabi och spendera 5-6 nätter? Vi är tjejer på 20 år så gärna lite party, men ändå fina stränder och inte allt för litet . Var ...