Italien
Helena_76,
5 jan. 2015
Updaterad av Enea1
för 3 år sedan
Hej!
Vi är 6 vuxna och 1 barn som ska till Rom i maj. Hotellet har erbjudit oss att ordna med transfer (FCO-Rom) mot en avgift på 85€ för samtliga och enkel resa. Hotellet ligger vid spanska trappan. Är priset rimligt?
Helena ... Enea1: Jag tycker att det är dyrt. Överföringen upp till åtta ...
Tyskland
Kiffen1,
1 apr. 2019
Updaterad av Valpolicella
för 5 år sedan
Hej,
Kollar på flygresor till sommaren och ska göra en resa till Japan. Fick förslag på ANA som flygbolag som då går via Frankfurt på utresan med 5,5 timmes bytestid.
Har tyvärr bara hört skräckhistorier om att Frankfurt ska man akta sig för. Har aldrig varit där, bara erfarenhet från Heathrow ...
Spanien
Tittit,
14 jan. 2019
Updaterad av Tittit
för 5 år sedan
Vilket transferbolag brukar ni anlita för att ta er från P de la Cruz till flygplatsen söder?
Vi kommer att åka tidigt på morgonen så allmänna kommunikationer är inte aktuellt efter vad jag kan se. Går inga bussar så tidigt. ... Tittit: Tack för era svar.
Vi åker hem tisdag morgon.
Vi har bokat ...
Kroatien
Tessthea,
10 maj 2018
Updaterad av Tessthea
för 6 år sedan
Jag och min familj åker i september till Makarska och det är första gången till Kroatien Vi landar lördag 20;10 och vårt största bekymmer är transfer mellan Splits flygplats och Makarska . Taxi kostar drygt 1000 lappen och det tycker jag är dyrt . Såg att det gick e n buss in till Split 21,10 och ...
Storbritannien
Janneb71,
10 apr. 2018
Updaterad av Janneb71
för 6 år sedan
Hej. Jag och mina barn flyger till Heathrow den 18 juni och landar kl. 22:50 på kvällen där. Och vi ska flyga vidare från Gatwick dagen efter på förmiddagen och min fråga är om ni har några bra tips på transfer mellan flygplatserna. Jag har funderat på taxi. Tack på förhand. J ... Lotta29: Det ...
Italien
Sara11,
14 mars 2018
Updaterad av Sierra
för 6 år sedan
Hej!
Tänkte förboka taxi transfer från Ciampino till hotellet, men ser att det finns ganska många bolag att välja mellan. Någon som kan rekommendera något särskilt bolag?
Tack på förhand ... Sierra: Taxi kör på fast pris från flygplatserna till/från hotell i centrala rom. Tag en taxi i taxikön ...