Thailand
Steffe_73,
9 aug. 2015
Updaterad av Steffe_73
för 9 år sedan
Någon som varit på alla dessa?! För och nackdelar?! Är två vuxna och ett barn 10 år. Har varit i Mae Phim -12, då på gränsen för lugnt... Tänkte åka i februari
/Stefan ... Steffe_73: Tack för svaren!! =)
... Hille2: Det är ju bara att hålla sig borta från bargatorna i Hua Hin om man vill ...
Thailand
Muumi,
20 sep. 2009
Updaterad av Muumi
för 15 år sedan
Hej alla!
Min man, son, sonhustru, deras dotter på 1,5 år och jag skall till Bangkok 15:e januari 2010. Vi har inte tidigare varit där men tänkt oss Hua Hin som resmål. Hur tar vi bäst dit? Vad kostar det? Rekommendera gärna bra hotell! Eller har ni andra bar förslag?
Väntar till solen o värmen. ...
Thailand
Angelicah,
9 juli 2017
Updaterad av Lillaannaj
för 7 år sedan
Hejsan,
Jag och min pojkvän tillsammans med min syster och hennes pojkvän kommer att landa i Bangkok i November. Vi har endast 16 dagar och min pojkvän har endast 9.5 dag för att han kommer senare efter oss. Vi tänkte ta taxi till Hua Hin, för jag har hört att det inte ska kosta så mycket? 500,- ...
Thailand
Vasilisk,
10 okt. 2015
Updaterad av Vasilisk
för 9 år sedan
Nu är planerna i full gång om hur och vart vi ska resa i Thailand.
Vi kommer ner den 18e dec kl 13 till Phuket och åker hem den 10 Januari från Bangkok.
Vi tänkte sova över första natten i Phuket för att sedan nästa morgon ta oss med båt till Koh Lipe med Tigerline. De verkar ha båt direkt ...
Thailand
Said800,
5 okt. 2009
Updaterad av Emelie_89
för 15 år sedan
Hej.
Vi är en familj med två flickor på 9 & 11 år, vi ska till Thailand under jul i 2 veckor, vi vill ha sol & bad vill är inte bar eller diskofolk vi har möjlighet att boka Hua-Hin eller Koh-Samed eller Koh-Cang, jag undrar om några har synpunkter resp ort.
Går att dyka eller snorkla.
Tack
...
Thailand
Stoffer,
23 nov. 2008
Updaterad av Ronnyk
för 16 år sedan
Någon som åkt tåg denna väg? Trang -Hua hin,och går det någon färja från Hua hin eller dess närhet till kho chang
... Tima: Hej Stoffer,
Tåg från Trang till Hua-hin har jag inte åkt, men Bangkok-Surat Thani, Bangkok-Chiang Mai t/r och Bangkok-Hua Hin t/r och det var toppen, för små pengar ...