Thailand
Cattis77,
30 jan. 2011
Updaterad av Dromresan
för 13 år sedan
Har nu preliminärbokat resa till Khao Lak nästa år. Yaaaay!!
Busstransfer med Fritidsresor kostar 580:-, men frågan är om det är smidigare att bara gå ut och ta en taxi till Khao Lak. Är ju inte mer än en timmes transfer med buss = snabbare med bil som hittar oxå.
Är det säkert att ta taxi ...
Thailand
Milla77,
30 dec. 2012
Updaterad av Annelie85
för 9 år sedan
Vi har bokat flyg till Phuket och separat boende i Khao Lak. Är det någon som kan tipsa om hur man smidigast och mest prisvärt kan ta sig till hotellet? Vi är fem personer i åldrar 5-75 år som reser.
Tack på förhand
Camilla ... Annelie85: Systerjenny:
Vet inte om kommentaren var menat till mig ...
Thailand
Peterese,
21 okt. 2007
Updaterad av Peterese
för 17 år sedan
Hejsan! Någon som har några tips om färdmedel från flygplatsen på Phuket till Khao Lak? Taxi? Hur mycket kostar det ca? Hotellet i Khao Lak ville ha 2400bht för 2 personer, är det ett ok pris eller? Mvh peterese / Hujhuj ... Vesku: Poforsman. Funkar det där med att ge dig flightnummer etc så kirrar ...
Thailand
Magganbyk,
7 jan. 2009
Updaterad av Trav
för 15 år sedan
Vi skall snart till Phuket och vidare till Koh kho khao.
Har läst på nätet, att minibussar går från flygplatsen , dock bara till Khao laak.
Skall vi boka platser på en sådant buss i förväg eller bättre ta det på plats på flygplatsen.
Ber om tips.
Tack - margareta med familjen ... Trav: Hej
...
Thailand
Lyx,
19 nov. 2016
Updaterad av Binan
för 7 år sedan
Hej !
Bästa och billigaste sättet att fixa taxi från Phuket flygplats till Khao lak ? ... Binan: Lyx fick du något bra pris? :) ... Lyx: tackar , addade han på Fb så nu kan jag ta kontakt , tackar ! ... Toande: har du Facebook el , vi bokar alltid med Thanabodee Boss Krongyut , sök upp han på fb ...
Thailand
Travelwoman,
30 jan. 2009
Updaterad av Lars_b01
för 15 år sedan
Reser till phuket via bangkok och undrar då över om man kan shoppa duty free på phuket om jag ska vidare till bangkok och sedan sverige? Jag antar att det kan vara knepigt , eftersom jag reser inrikes, eller?
Jag behöver också tips på bra säker transport från phuket till khao lak. Eftersom jag ...