Träningsresa ensam
Jag är intresserad av att åka iväg ensam på en träningsresa! För att gå utanför min komfortzon och växa som människa.
Jag hade gärna velat ha lite tips och råd på hur man hittar de bästa träningsresorna (gärna till fina priser 😉)! Jag tänker mig att jag vill åka bort en vecka till att börja med, så därför inte ett resemål allt för långt borta. Vart ska man åka i så fall?
Jag gillar olika typer av träning, just nu är det främst pop-pilates som gäller för mig, men har även tidigare tränat taekwondo och thaiboxning och gillar kampsport!
Springa tycker jag också är riktigt härligt.
Vad är era erfarenheter av träningsresor? 😁
Jag hade gärna velat ha lite tips och råd på hur man hittar de bästa träningsresorna (gärna till fina priser 😉)! Jag tänker mig att jag vill åka bort en vecka till att börja med, så därför inte ett resemål allt för långt borta. Vart ska man åka i så fall?
Jag gillar olika typer av träning, just nu är det främst pop-pilates som gäller för mig, men har även tidigare tränat taekwondo och thaiboxning och gillar kampsport!
Springa tycker jag också är riktigt härligt.
Vad är era erfarenheter av träningsresor? 😁
Jag har tyvärr ingen erfarenhet själv, men vet att man brukar få rabatt på träningsresor om man är med i Ica-klubben, kanske kan va värt att kolla upp :)
Hej
Jag var på Playitas på Fuerteventura. Var helnöjd. Hade massa pass, bra gym, tennis, segling, simning, golf mm mm.
Vi bodde på hotellet och maten var kanon. Bästa buffén någonsin.
Apollo står som researrangör.
Jag var på Playitas på Fuerteventura. Var helnöjd. Hade massa pass, bra gym, tennis, segling, simning, golf mm mm.
Vi bodde på hotellet och maten var kanon. Bästa buffén någonsin.
Apollo står som researrangör.