Träffas upp på Bali i november för att sedan fortsätta tillsammans?

Av Hanna8
25 juli 2017 23:27
Visningar: 265
Tjena! Är en härlig tjej på 20 år som är mer än taggad på att leva ett lite härligare liv i ett par månader i sydostasien. Är lättsam och spontan tjej som bara vill upptäcka och uppleva så mycket som möjligt när man väl får chansen.

Jag ska börja min resa med en kompis. Vi börjar i Bangkok vidare till Malaysia och sedan Bali. Hon kommer bara följa med mig 2,5-3 veckor sen åker hon hem. Så därefter söker jag en/flera härliga reskompisar som sällskap att upptäcka och hitta på så jäkla mycket roliga och häftiga grejer med. Jag tänker ant ta en vecka på ett surfcamp på Bali. På 'la point surfcamp' :https://www.lapoint.se/surfcamp/bali/bali-canggu/levels/level-1-idc/
Surfcamp bokar jag in den 13e november så om det finns någon eller några som är på att träffas därefter eller hänger med på surfcampet också så hade det ju varit sjukt kul! Hade tänkt komma hem någon dag innan julafton.
Från Bali hade jag successivt velat ta mig ner till Australien för att avsluta i Sydney. På vägen kan man besöka guldställen på Filippinerna och Fiji.

Bara hör av dig om du är intresserad vetja! :)
Heter Basicallyhanna på instagram eller skicka ett meddelande på fb. Heter Hanna Otfors
8 aug. 2017 08:40
Hej jag kommer nog befinna mig på bali runt november! :) när hade du tänkt dra till austrailen?
21 aug. 2017 23:23
haha, Hej Hanna!

Har du planerat in något? Lär kanske befinna mig i Asien på en Solo-trip i höst.
22 aug. 2017 08:39
Heeej!

Jag har också planerat att sticka ner ensam till Sydostasien i mitten av oktober. Möjligen så följer en kompis med men det är lite oklart än så länge, mycket snack och lite verkstad på den killen normalt sett, haha! Så mina planer är lite lösa än så länge men jag kommer att befinna mig i området från mitten av oktober och förmodligen fram till årsskiftet. Så är det någon som vill mötas upp någonstans eller liknande och hitta på något skoj är det bara att hojta till :) Alltid roligt att känna till lite trevligt folk i närheten.
6 nov. 2017 12:47
Hej!

Jag kommer att vara på lapoint den 20 november - 4 december och skulle sen vilja åka vidare... Så vi kanske ses där nere! :)
10 nov. 2017 07:38
Citerat från Robertnilsson:
Heeej!

Jag har också planerat att sticka ner ensam till Sydostasien i mitten av oktober. Möjligen så följer en kompis med men det är lite oklart än så länge, mycket snack och lite verkstad på den killen normalt sett, haha! Så mina planer är lite lösa än så länge men jag kommer att befinna mig i området från mitten av oktober och förmodligen fram till årsskiftet. Så är det någon som vill mötas upp någonstans eller liknande och hitta på något skoj är det bara att hojta till :) Alltid roligt att känna till lite trevligt folk i närheten.
Letar efter resa i mitten av december, du kanske vill mötas upp då?
10 nov. 2017 07:40
Jag har också tänkt att resa i de trakterna, får mitten av december. Vi kanske kan mötas upp på din väg?