Kanada
Evaliden,
21 aug. 2016
Updaterad av Marcus_p
för 7 år sedan
Slutet av september åker vi till Toronto YYZ från Arlanda . Vi ska bo i West Queen west på Gladstone hotel. Hur tar man sig smidigast dit, taxi, tåg? Någon som bott på Gladstone hotel? Något vi inte bör missa i Toronto? Tacksam för tips.
Eva från Uppsala ... Marcus_P: 3n layover i TOR på väg ...
Kanada
Skrtel,
8 sep. 2010
Updaterad av Nisse2ears
för 13 år sedan
Hej!
Jag ska med mina föräldrar till Toronto i Oktober. Är det någon som har några bra tips på vad man kan göra / se där. Några tips på resturanger skulle också vara bra.
Tack och hej. ... Nisse2ears: Det är så himla länge sen jag var i Toronto så mina tips är nog out of date,
Där emot, om du ...
Kanada
Martinaemj,
30 aug. 2009
Updaterad av Ouzo_12
för 15 år sedan
Jag och min syster ska åka till Toronto i september och vi vill gärna ha tips på roliga aktiviteter, bra matställen, bra gallerior, och annat som kan rekommenderas. Tacksam för all hjälp! ... Ouzo_12: Har varit i Toronto tre gånger. Där finns att göra! God mat och vänliga människor! Lycka till!
Kanada
Lindak,
12 juli 2016
Updaterad av Bruun
för 8 år sedan
Hej!
Ska till Toronto i höst och funderar på att åka till Niagarafallen. Min fråga är om det är värt att ta en bussresa dit eller om det är smartast att hyra bil och kunna stanna på vägen dit som man själv vill.
Jag har förstått att många tycker det är toppen att åka en båt i fallen men annars? ...
Kanada
Dejligt,
17 apr. 2016
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Hej!
För att råda bot på stundande 30årskris har jag bokat mig en resa till Toronto i sommar. Tänkte ta tåget från Toronto ned till Niagarafallen. Nu till min fråga. Kan jag gå över rainbow bridge till den amerikanska sidan och stanna där någon timme för att sedan gå samma väg tillbaka in i Kanada ...
Kanada
Hengla,
21 mars 2015
Updaterad av Birgere
för 9 år sedan
Vår familj behöver resa mellan Toronto och Vancouver och det enda realistiska alternativet är med flyg. Hittills har vi bara hittat relativt dyra flighter, där priset landar på ca 2000:- per person. Har kollat Air Canada, West Jet, Red Tag och SunWing Airlines. Är det nån som känner till några ...