Tjernobyl svensk guide?
Vart kan man hitta svensk guide på gruppresa till Tjernobyl ? omöjligt att hitta!
Ok,va kul 😀 nää de finns nog som sagt inga svensktalande guider,jag får försöka förstå ändå på engelska 🙂
vilka boka du o åkte med? finns ju nåt som heter östresor.
ok, en 2 dagarsstur med östresor kostar 3550 :-,rätt dyrt !!
nej den ingår inte :( detta ingår bara : - 2-dagars utflykt till Tjernobyl, del i grupp
- Transport
- Obligatorisk försäkring
- Övernattning på hotell
- Lunch dag 1 och dag 2
- Middag dag 1
- Frukost dag 2
- Transport
- Obligatorisk försäkring
- Övernattning på hotell
- Lunch dag 1 och dag 2
- Middag dag 1
- Frukost dag 2
Medlemmen har tagit bort svaret
tack :) dom va 400 :- billigare i alla fall :)
Medlemmen har tagit bort svaret
verkar som man får se mer då i alla fall vad dom sagt, vet ej :)
Citerat från Cherou:
Se till att åk dit innan spenaten kommit fram.
spenaten ? :)
Jag var där förra sommaren, dock enbart en endagstur. Det räckte gott o väl för min del. Jag bokade min resa via chernobylwel.com. Rekommenderas, vill minnas att endagsturen inklusive bussresa från Kiev och lunch i Tjernobyl gick på lite drygt 100 euro per skalle.
Citerat från Brassen:
Jag var där i september, då hade hösten precis börjat smyga sig på vilket gjorde det hela väldigt stämningsfullt.Citerat från Travelgirl1:
Tror att herr Cherou menar att när det gröna växer fram nu efter vintern så blir det svårare att se allt möjligt intressant. Vilket han har absolut rätt i.Citerat från Cherou:
spenaten ? :)Se till att åk dit innan spenaten kommit fram.
En heldag räcker gott och väl, dock vill jag påpeka att privat guidad tur var riktigt nice. Gruppturerna brukar inte få gå in i husen, men har man privat guide så tänjer de lite på gränserna.
hade gärna gått en privat guidad tur och gått in i husen om man fick ,men tyvärr ingen som vill åka,hade gärna åkt med nån,får väl bli en gruppresa.
Citerat från Brassen:
Ok ☺️
Citerat från Travelgirl1:
Tror att herr Cherou menar att när det gröna växer fram nu efter vintern så blir det svårare att se allt möjligt intressant. Vilket han har absolut rätt i.Citerat från Cherou:
spenaten ? :)Se till att åk dit innan spenaten kommit fram.