Europa
Susa60,
19 feb. 2009
Updaterad av Nisse2ears
för 15 år sedan
Mannen fyller jämt och vi tänkte åka första gången utan barnen. Vad väljer vi??? Vi åker över valborg, Paris, Barcelona eller Rom?? Andra förslag är också välkomna! Vi försöker hålla priset nere så mkt som möjligt.
Tacksam för hjälp!
Susanne ... Mizan: Hatar Paris... så jag röstar på ...
Europa
Muangthai,
25 mars 2018
Updaterad av Ixploretheworldcom
för 6 år sedan
Hej!
Är det nån som har tips på hyffsat billiga weekend resor med barn?
//Jens
... Ixploretheworldcom: London är en trevlig stad på många sätt och vis. Dessutom så har barnen en liten chans att hänga med i språket också! :)
... Muangthai: >Citerat från Gunillad:
>Hur gamla är de och ...
Europa
Cissiburg,
16 jan. 2011
Updaterad av U2
för 13 år sedan
Vi är tre par i 35-40 års ålder som ska på en weekend tors-mån. Vi har varit i Paris, London, Amsterdam, NY, Krakov, Rom, Barcelona, Prag, Budapest, Brussel, Madrid.
Funderar på Warszawa eller Moskva? Ngt annat tips? Gärna Italien!! Frankrike? Spanien!! Det måste absolut inte vara ngn jätte stor ...
Europa
Jonnaanna,
19 apr. 2018
Updaterad av Lillaannaj
för 6 år sedan
Tips på mysig mindre stad i Europa två vuxna kan flyga till för en weekendresa?
Vi gillar äldre byggnader och historia mm. Har besökt många huvudstäder i Europa och är sugen på något mindre samt mindre turistigt.
Tacksam för alla tips! :) ... Lillaannaj: Vilnius är iockförsig huvudstad, men ...
Europa
Tolksele,
18 juni 2007
Updaterad av Lipton
för 17 år sedan
Hade tänkt bjuda min pojkvän på en weekend-resa i Europa i 20-års present och nu undrar jag vilken som är den bästa weekend-staden? Han har aldrig varit utanför norden så nu tycker jag det är dags att han få vidga sina vyer, dock utan att hela min ekonomi ska ruineras.. ... Mizan: Barcelona... ...
Europa
Ambricadian,
2 dec. 2014
Updaterad av Desires
för 9 år sedan
Min lilla trötta mormor vill gärna resa någonstans och jag, i egenskap av fint barnbarn, tänkte fixa detta. Mormor är 76, orkar inte gå överdrivet mycket men älskar att resa. Hon kan nog tänka sig att resa närsomhelst och varsomhelst, men jag tänker att en liten mysig solresa vore bra, då det lätt ...