Italien
Asanisse,
14 aug. 2015
Updaterad av Peterfuchs
för 2 år sedan
Hej! Vi är ett sällskap på runt 7 familjer, ca 20 pers, som ska till Italien nästa sommar. Behöver tips på bra (och inte så superdyrt) hus att hyra, helst med pool och stora gemensamma ytor. Någon som vet bra uthyrare? Åker antingen i juni eller i augusti, vilket är bättre? Var är det allra ...
Thailand
Marikaj73,
2 sep. 2022
Updaterad av Marikaj73
för 2 år sedan
Nästa år vill jag gärna fira min 50-års dag i Thailand! Vi har varit på Koh Lanta & Koh Samui tidigare. Vi bokar allt själva och väljer små, mysiga, fina hotell med bra läge. Men vi har rest dit dec-feb förr! Så - vart kan man resa till Thailand i augusti- september utan att drabbas av för mkt regn? ...
Thailand
Lindabell76,
4 apr. 2022
Updaterad av Axelssonemelie
för 2 år sedan
Hej. Vi är en familj som funderar på att åka till Phi Phi Island i slutet av juli och åka hem runt 7:e augusti. Eller är det en dum idé med tanke på vädret? Samt undrar även om ni har input på hur brukar sikten vara i vattnet under denna perioden, då vi älskar att snorkla. Mvh Linda :) ... ...
Nordamerika
Milli222,
19 feb. 2022
Updaterad av Milli222
för 2 år sedan
Hej
Hoppas och tror att vi kan resa igen i sommar. Vi är en familj på fyra som vill göra en roadtrip LA, SAN Diego, Yosimite. Tycker att det är svårt att veta var man ska bo plus att hotellen är dyra. Önskar tips på bra lägen att boka boende samt om ni har något tips på prisvärda boenden.
...
USA
Ullebulle72,
15 jan. 2021
Updaterad av Asok
för 3 år sedan
När man inte kan resa får man drömma och planera kommande resor tänker jag. Jag har varit i USA ett flertal gånger och även bott 1 år där; i Wisconsin. Nästa aug/sept planerar jag och min man att åka dit igen för att bland annat fira min 50-års dag. Vi utgår från Wisconsin och har tänkt oss till ...
Maldiverna
Lindabell76,
29 sep. 2019
Updaterad av Lindabell76
för 4 år sedan
Hej. Vi är en familj som varit Maldiverna innan och vill nu återvända. Fast vi har bara möjlighet att åka juni, juli eller augusti. Undrar om någon av er har erfarenhet om någon av dessa månader är att föredra? Vi är bryr oss inte så mycket om att det regnar, men snorklingen är viktigast för oss så ...