Europa
Jonlie,
27 nov. 2018
Updaterad av Anje
för 6 år sedan
Hej!
Hur ska man tänka vid bokning av biljetter från Oslo flygplats?
Ska boka tåg mellan flygplats-Oslo och sen buss mellan Oslo-Göteborg.
Landar 12.55 och har svårt att beräkna hur lång tid det tar innan vi är ute från flygplatsen.
Någon som har koll?
Tack! ... Anje: >Citerat från Jonlie:
>> ...
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Jag har några funderingar kring denna flygrutten, om någon vet som kan ge info är jag tacksam....
När behöver man vara på Kastrup, vi flyger kl 08.10 till Oslo, och jag har fått meddelande från resebyrån att vara på Kastrup minst 3 timmar innan pga utökade passkontroller.
Men skall man ...
USA
Jillanc,
22 nov. 2015
Updaterad av Reselover
för 9 år sedan
Hej!
Någon som vet hur lång tid det tar att flyga till new york från Oslo (direktflyg)
För det finns väl inte direktflyg från Göteborg? ... Reselover: Som sagt..varför just Oslo? De gånger jag åker över brukar det variera vad som är bästa överresan m.a.p tid o pris. Nu senast blev det via ...
Norge
Joscecil,
27 jan. 2015
Updaterad av Benni
för 9 år sedan
Hallå!! Jag är en 21 årig tjej från Lidingö och jag söker ett boende kollektivt i Oslo. Jag kommer att åka dit imorgon den 28e januari och sen hem på fredagen den 30e. Jag är där för en intervju samt hopp om att hitta boende. Vore super om någon hade ett boende ledigt samt att treffas eller talas ...
Norge
Benni,
19 juli 2014
Updaterad av Sandraaa92
för 10 år sedan
Hej,
Jag har just fått jobb i Oslo och letar nu efter någonstans att bo. Jag undrar alltså om det finns fler som ska till Oslo som kanske vill hyra en lägenhet tillsammans eller så. Har inte tänkt över hur många vi ska va, men det kan ju diskuteras.
Jag själv är 18 år, fyller strax 19. Glad, ...
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
Hej!
Vi kör från Skåne till Åre varje sommar och är lite trötta på den vanliga vägen genom Sverige.... Därför blir det via Oslo/Trondheim den här gången.
Nu behöver vi tips på vilken väg vi ska välja. Vi ska stanna en dag i Oslo, och har sen 2-3 dagar på oss att komma upp till Trondheim.
...