Tips på resrutt
Hej,
Snart åker jag till Thailand och är borta 20 nätter. Skulle behöva hjälp med resrutt.
Landar i Phuket. Har planer om att stanna i Patong i ett par dagar sen därefter har jag inget planerat.
Vill gärna besöka Bangkok, Kuala Lumpur samt Bali men vet inte hur jag ska lägga upp det.
För kännedom så åker jag ensam.
Hoppas verkligen någon kan hjälpa mig med detta.
Snart åker jag till Thailand och är borta 20 nätter. Skulle behöva hjälp med resrutt.
Landar i Phuket. Har planer om att stanna i Patong i ett par dagar sen därefter har jag inget planerat.
Vill gärna besöka Bangkok, Kuala Lumpur samt Bali men vet inte hur jag ska lägga upp det.
För kännedom så åker jag ensam.
Hoppas verkligen någon kan hjälpa mig med detta.
Då blir det ju i så fall en hel del flygande om du skulle vilja uppleva Phuket, BKK, KL och Bali. Personligen skulle jag nog nöja med att vara i Thailand under dessa 20 dagar, finns det tillräckligt med resmål/öar i västra Thailand för dina 20 dagar.
Men är exempelvis vädret dåligt runt Phuket kan du ju alltid resa till BKK och längre österut mot Koh Chang där vädret generellt är stabilare under årets sista månader.
Men är exempelvis vädret dåligt runt Phuket kan du ju alltid resa till BKK och längre österut mot Koh Chang där vädret generellt är stabilare under årets sista månader.
Att flyga från BKK till Bali tar ca 4 timmar. låter lite som för mycket resande för dig på så kort tid om du vill se KL och Bali också..